• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

فسخ قرارداد مهاجم تحمیلی درویش به پرسپولیس/ دلارهای بر باد رفته

  • کد خبر : 91019
  • 07 اسفند 1402 - 23:32
فسخ قرارداد مهاجم تحمیلی درویش به پرسپولیس/ دلارهای بر باد رفته
بام: مهاجم سوئدی باشگاه پرسپولیس که با نظر مستقیم مدیرعامل جذب شده بود در کمتر از پنج ماه از لیست این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار بام، نبیل باهویی ظهر امروز دوشنبه با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را در حالی فسخ کرد که بخش قابل توجهی از باقیمانده قرارداد خود را دریافت کرد.

مهاجم سوئدی سرخپوشان پایتخت که در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ بیست و سوم با نظر مستقیم رضا درویش مدیرعامل باشگاه و بدون هماهنگی با کادر فنی این تیم جذب شده بود تنها یک گل زده از خود ثبت کرد تا در لیست خروج قرار بگیرد. او که بابت پوشیدن پیراهن پرسپولیس قرارداد ۳۶۰ هزار دلاری امضا کرده بود نزدیک به ۱۸۰ هزار دلار دریافت کرد تا دلارهای زیادی به خاطر بی تدبیری مدیریت باشگاه بر باد برود.

باشگاه پرسپولیس در حالی تصمیم به قطع همکاری با باهویی گرفت که شهاب زاهدی دیگر مهاجم این تیم نیز با اصرار روی تصمیم خود برای پیوستن به تیم ژاپنی شده است تا در «جی لیگ» بازی کند.

درویش که در مصاحبه خود ریخت و پاش مالی مدیران قبلی باشگاه در پرونده‌هایی نظیر بوژیدار رادوشوویچ را دلیل بدهی‌ها عنوان کرده بود در قرارداد با باهویی نشان داد مسیر آنها را طی می‌کند و خبری از دلسوزی برای بودجه محدود باشگاهی که تاکنون تنها ۳۰ تا ۳۸ درصد قراردادها را پرداخت کرده، نیست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.