• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

لغو آخرین دیدار روز چهارم تست بازیکنان مس مثبت شد

  • کد خبر : 23707
  • 18 بهمن 1399 - 8:16
لغو آخرین دیدار روز چهارم تست بازیکنان مس مثبت شد
بام نیوز: آخرین بازی از روز چهارم مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان به دلیل مثبت شدن تست چند تن از بازیکنان مس کرمان لغو شد.

به گزارش خبرنگاربام نیوز،چهارمین روز مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس بهبهان به مصاف یکدیگر رفتند که با ابلاغ فدراسیون پزشکی این دیدار لغو شد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال با توجه به نامه مورخ ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ فدراسیون پزشکی و ورزش، مبنی بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص گزارشات واصله مبنی بر مشکوک بودن تست چند نفر از اعضای تیم صنعت مس کرمان بر اساس تست‌های گرفته شده در کرمان و قبل از حضور در تهران که مراتب به وزارت بهداشت و سپس نیز به فدراسیون پزشکی و ورزشی اعلام گردیده و مفاد نامه ابلاغی مذکور مبنی بر قرنطینه فوری این تیم و اخذ تست مجدد از کلیه اعضای تیم، بلافاصله در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۹۹ از کلیه اعضای تیم صنعت مس کرمان تست پی آر سی گرفته شد که تست چهار نفر از بازیکنان این تیم مثبت اعلام گردید.

بنابراین بر اساس بند ۳ نامه فوق الذکر، فدراسیون پزشکی و ورزشی تیم مس کرمان بایستی تا تاریخ ۱۸ بهمن ماه در قرنطینه کامل بوده و مجدداً از کلیه اعضای تیم و بازیکنان تست پی آر سی گرفته شود و بازیکنانی که در این مرحله تست آنها منفی باشد، می‌توانند در مسابقه ۱۹ بهمن ماه این تیم را همراهی کنند.

بر این اساس بازی چهارم بین تیم‌های صنعت مس کرمان و پرسپولیس بهبهان لغو گردید و تصمیمات لازم در خصوص این دیدار متعاقباً اعلام می‌گردد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=23707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.