• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
1

ماجرای تغییر کادر فنی تیم ملی نوجوانان/ پای انتخابات بسکتبال در میان است؟

  • کد خبر : 61331
  • 12 آبان 1400 - 6:58
ماجرای تغییر کادر فنی تیم ملی نوجوانان/ پای انتخابات بسکتبال در میان است؟
بام نیوز: کادرفنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در حالی دچار تغییر شده که شائبه جمع کردن رای برای انتخابات به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، سیامک ویسی که مهرماه سال گذشته از سوی فدراسیون بسکتبال به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان انتخاب شده بود، جای خود را به بهرام رمضان داد تا او هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

سیامک ویسی در گفت‌وگو با بام نیوز، در مورد جدایی‌اش از تیم ملی بسکتبال نوجوانان اظهار داشت: زمانی که من انتخاب شدم، برنامه ما این بود که در مسابقات آسیایی شرکت کنیم، اما زمانی که اعلام کردند این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود، ما هم اردوها را تعطیل کردیم و بچه‌ها به شهرهای خود رفتند. پس از این اتفاق پیشنهادی را از تیم‌های عراقی داشتم و برهمین اساس قرار بود دیگر ایران نباشم، اما آنجا هم مسابقات شان به خاطر کرونا تعطیل شد و در نهایت تیم دسته اولی اصفهان را قبول کردم.

وی ادامه داد: یک هفته قبل بود که متوجه شدم تغییراتی در کادر فنی تیم ملی رخ داده و قاسمی، مدیر تیم‌های ملی با من تماس گرفت و اعلام کرد که فدراسیون تصمیم گرفته هدایت تیم را به برعهده فرد دیگری بگذارد.

ویسی در مورد اینکه مشکلی با فدراسیون داشته یا خیر، گفت: نه هیچ مشکلی بین ما وجود نداشته است، اما اطلاع رسانی دیر انجام شد.

این مربی در خصوص اینکه گفته می‌شود این تغییر در تیم ملی نوجوانان به خاطر در پیش بودن انتخابات بوده است، گفت: نمی‌دانم، اگر هم چیزی باشد، من از آن اطلاعی ندارم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.