• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات غریق استان بوشهر برگزار شد

  • کد خبر : 88961
  • 08 مهر 1402 - 23:33
مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات غریق استان بوشهر برگزار شد
بام: با حضورسرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و اعضا مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات غریق استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش بام؛ با حضورسرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی و اعضا مجمع عمومی و سالیانه هیات نجات غریق استان بوشهر برگزار شد.
در این نشست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر هیات نجات غریق را یکی از هیات های مهم اداره کل ورزش و جوانان برشمرد و افزود: در تمامی اماکن آبی و سواحل ناجی غریق حفظ جان مردم را برعهده دارند.
یاسر جمالی افزود: با پیگیری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون نجات غریق با وزارت کشور بحث ساماندهی سواحل با حضور منجی غریق در کشور و استان بوشهر مرتفع شد .
وی اضافه کرد: اعتبار خوبی به استانداری بوشهراختصاص یافته است که دغدغه و نیازمندی منجیان غریق را در سواحل استان بوشهر برطرف خواهد کرد.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی استان با اشاره به اینکه استان بوشهر جز ۳ هیات برتر درسطح کشور است گفت: در سال گذشته تمامی دوره های اموزشی این هیات بصورت منظم برگزارشد.
مهدی حیدری اضافه کرد: در میزبانی مسابقات کشوری و بر پایی اردوهای تیم ملی استان بوشهر در سال گذشته به نحوه شایسته این دو رویداد مهم فدراسیون برگزار کرد.
وی افزود:در بخش اموزش این فدراسیون با تغییرات و به روز رسانی اساتید در بخش های مختلف در بین ۵۶ فدراسیون وزارت ورزش جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: برای نخستین بار رشته غواصی از سوی فدراسیون به مسابقات جهانی کویت اعزام شدو عملکرد خوبی در این رقابتها داشت.
حیدری یاد آورشد با سرمایه گذاری استان بوشهردر رشته غواصی گرفتن مدال در مسابقات آسیایی در این رشته با توجه به پتاسیل بالای استان دور از انتظار نیست.
رئیس فدراسیون در پایان به انعقاد تفاهم نامه فدراسیون نجات غریق و غواصی و وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود:۳۳ هزار معلم وظیفه آموزش بیش از ۱۴ میلیون دانش آموز برای نجات غریق برعهده خواهند داشت.
در پایان این نشست از مربیان ، ورزشکاران این هیات به دلیل کسب موفقیتهای سال گذشته قدر دانی شد.
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.