• امروز : شنبه, ۱۲ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
کل اخبار 24585
0

مخالفت هیات مدیره استقلال با استعفای فتح‌الله‌زاده/ کریمی رئیس شد

  • کد خبر : 84983
  • 14 فروردین 1402 - 23:15
مخالفت هیات مدیره استقلال با استعفای فتح‌الله‌زاده/ کریمی رئیس شد
بام: اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در شرایطی با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کردند که مشخص نیست بدهی به سرمربی سابق آبی پوشان از چه محلی تامین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بام، علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال هفته گذشته به دلیل ناتوانی در تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی استراماچونی از سمت خود استعفا کرد و هر چند خیلی زود پست استعفایش را حذف کرد اما به نظر می رسید او رفتنی باشد.

با این حال گمانه زنی ها در مورد ماندن وی صورت گرفت چرا که هیچ یک از گزینه ها حاضر نشدند در شرایط فعلی مسئولیت باشگاه استقلال را برعهده بگیرد.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم که نتوانسته بودند در این مدت کمکی به باشگاه کنند، بعدازظهر امروز دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه دادند و در پایان با استعفای فتح الله زاده مخالفت کردند.

در خبر کوتاهی که از سوی وزارت ورزش در این مورد منتشر شد آمده است:« اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بعدازظهر امروز تشکیل جلسه دادند و در پایان اعضا با حداکثر آرا با استعفای علی فتح‌الله‌زاده مخالفت کردند.

همچنین بر اساس تصمیم اعضا، حجت کریمی به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. پیش از این فردی مسئولیت این سمت را برعهده نداشت.»

با این حال مشخص نیست مشکل اصلی استقلال که تامین منابع مالی برای پرداخت بدهی های این باشگاه بود چگونه حل خواهد شد. آیا فتح الله زاده که نتوانسته بود این مشکل را حل کند کار جدیدی خواهد کرد یا وزارت ورزش به کمک باشگاه استقلال خواهد آمد؟

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.