• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر برگزار شد

  • کد خبر : 91190
  • 22 اسفند 1402 - 21:09
مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال بوشهر برگزار شد
بام: به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر از چهار پیشکسوت فوتبال باشگاه شاهین و ایرنجوان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش بام به نقل از روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر ۲ دیدار دوستانه بین تیم گمرک بوشهر و تیم‌های پیشکسوتان ایران‌جوان و شاهین بوشهر برگزار شد که در پایان این مسابقات از آقایان «جلال غریب زاده» و «رحیم عیساوندی» ۲ پیشکسوت باشگاه شاهین بوشهر و آقایان «محمد ایروانچی» و «سعید درویشی» از باشگاه ایران‌جوان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر در این مراسم بر اهمیت احترام به بزرگان و پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: احترام به موی سپید و کسوت از دیرباز از مهمترین ارزش‌های فرهنگی و دینی کشورمان بشمار می رفته است و ارج نهادن به پیشکسوتان ورزش قطعاً موجب الگو سازی مناسب شخصیتی در بین جوانان خواهد شد.

علی سلیمانی افزود: تمامی ما کارکنان شاغل و همچنین ورزشکاران روزی در جایگاه پیشکسوتان و بازنشستگان خواهیم نشست، به همین دلیل باید حرمت بزرگان را حفظ کنیم تا آیندگان نیز حرمت و جایگاه ما را محفوظ نگه دارند.

وی اضافه کرد: تجلیل از مقام شامخ پیشکسوتان و همچنین بهره گیری از دانش و انتقال تجربه‌های ارزشمند آنها قطعاً راهگشا و موجب تقویت بنیه فنی و اخلاقی نسل نوجوان و جوان کشورمان شود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر در پایان از تمامی عوامل برگزاری این مسابقات به ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و کمیته امور رفاهی و ورزش گمرک بوشهر که زمینه برگزاری هرچه بهتر این مسابقات را فراهم نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.