• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

مراسم یادبود پیشکسوت کوهنوردی، جامعه ورزش زنجان را دور هم جمع کرد

  • کد خبر : 47747
  • 25 تیر 1400 - 16:05
مراسم یادبود پیشکسوت کوهنوردی، جامعه ورزش زنجان را دور هم جمع کرد
بام نیوز:رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، گفت: مراسم یادبود و شب هفت مرحوم حاج خلیل علیگو، پیشکسوت این رشته ورزشی، جامعه ورزش استان را گرد هم آورد.

حمید رکابی، در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز با ابراز تاسف از درگذشت این پیشکسوت ورزشی زنجان، افزود: این مراسم از سوی انجمن پیشکسوتان ورزش و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و با حضور خانواده این مرحوم در محوطه بیرونی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای افراد حاضر در محل به این بیماری منحوس، مراسم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با شکوه برگزار شد.

رکابی، یادآور شد: این پیشکسوت جامعه ورزش زنجان که بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بود طی سالهای گذشته به عنوان رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی این استان فعالیت می کرد و فردی خیر، اخلاقمدار و از پیر غلامان امام حسین (ع) بود که مرگ ناباورانه‌اش، تمام اطرافیان، آشنایان و جامعه ورزش زنجان را سخت متاثر کرد.

وی، اظهار داشت: حاج خلیل علیگو به علت بیماری و به منظور مداوا و درمان، مدتی در یکی از بیمارستان های شهر زنجان بستری شد اما در نهایت چهارشنبه هفته گذشته /۱۶ تیر ماه/ برای همیشه چشم از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت.

رکابی، افزود: پیکر مرحوم “علیگو” که پیام حق را لبیک گفته بود /پنجشنبه ۱۷ تیر ماه/ با تشییع از سوی خانواده، آشنایان، دوستان و انبوهی از جامعه ورزش زنجان، در مزار بهشت زهراء شهر زنجان به خاک سپرده شد.

رییس انجمن پیشکسوتان ورزش استان زنجان  نیز با اظهار تاسف از مرگ این پیشکسوت ورزش کوهنوری زنجان، گفت: شادروان “علیگو” از ۲۸ اردیبشهت ماه امسال (۱۴۰۰) به علت بیماری (خونریزی مغزی)  بیمارستان آیت الله موسوی زنجان، بستری و تحت درمان بودند که متاسفانه در ۱۶ تیر ماه، جان خود را از دست داد.

ابوالفضل خلیلی، افزود: این پیشکسوت جامعه ورزش زنجان متولد ۱۳۳۵ بود و از دهه ۸۰ به مدت سه دوره متوالی به عنوان رییس، سکان هدایت هیات ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی زنجان را عهده دار بود.

وی با بیان اینکه سالن اختصاصی سنگنوردی زنجان در زمان ریاست این مرحوم احداث شد، اظهار داشت: مرحوم علیگو انسان با اخلاق، متواضع و خیر و خیرخواه بود که از ایشان ۲ فرزند پسر و یک دختر  به یادگار مانده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=47747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.