• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

مسابقات فوتبال ادارات پایانه های نفتی به روز پایانی مرحله گروهی رسید

  • کد خبر : 90944
  • 05 اسفند 1402 - 9:25
مسابقات فوتبال ادارات پایانه های نفتی به روز پایانی مرحله گروهی رسید
۱۶ گل در ۴ بازی ، نشان از مسابقاتی پرگل و جذاب دارد.

به گزارش پایگاه خبری بام ، مسابقات فوتبال ادارات پایانه های نفتی در حالی به روزهای پنجم و ششم و پایان مرحله گروهی رسید که چهره تیم های صعود کننده از گروه ب تا حدودی مشخص شده است و دیدار حراست / ایمنی و آتش نشانی در گروه الف نیز از حساسیت ویژه ای برخوردار است

مراد مرادی؛ رئیس ورزش پایانه های نفتی در گفتگو با خبرنگار بام با تشریح روند برگزاری مسابقات اذعان کرد: علی رغم فشردگی مسابقات ، خدا را شکر مسابقات با کیفیتی به انجام رسیده که استقبال و شور و حرارت تماشاگران جذابیتی دوچندان به آن بخشیده است.

وی افزود: در مسابقات روزهای سوم و چهارم مسابقات در دیدار حساس و تعیین کننده عملیات عمومی ۱ بر ۰ حراست را شکست داد و ایمنی و آتش نشانی نیز ۵-۰ امور مالی و اداری را برد. در گروه ب مسابقات نیز خدمات پشتیبانی ۴-۰ از سد تعمیرات گذشت و ترابری نیز با پیروزی ۶ بر ۰ موفق شد تیم مدیریت عملیات را شکست دهد و نتیجه ای غیرقابل پیش بینی را رقم بزند.

رئیس ورزش پایانه های نفتی تصریح کرد: در روزهای پایانی مرحله گروهی ، ایمنی و آتش نشانی از ساعت ۱۴ روز شنبه برابر حراست قرار می گیرد که با توجه به شرایط جدول دیدار حساسی است و عملیات عمومی و امور مالی/اداری با هم دیدار می‌کنند. از گروه ب نیز در روز یکشنبه ترابری برابر تعمیرات قرار می گیرد و خدمات پشتیبانی و مدیریت عملیات با هم رقابت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.