• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
1

مسابقات والیبال ساحلی یادواره مرحوم علی جاذبی در خارگ برگزار شد

  • کد خبر : 80002
  • 24 آبان 1401 - 17:03
مسابقات والیبال ساحلی یادواره مرحوم علی جاذبی در خارگ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بام؛ رئیس هیئت والیبال خارگ از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی یادواره مرحوم علی جاذبی در خارگ خبر داد.   عبداله کوپالی در گفتگو با خبرنگار بام اظهارداشت: این مسابقات در ادامه تحقق برنامه ریزی هیئت والیبال خارگ که متشکل از جوانان تلاشگر و دغدغه مند والیبال خارگ است با یادبودی از […]

به گزارش پایگاه خبری بام؛ رئیس هیئت والیبال خارگ از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی یادواره مرحوم علی جاذبی در خارگ خبر داد.

 

عبداله کوپالی در گفتگو با خبرنگار بام اظهارداشت: این مسابقات در ادامه تحقق برنامه ریزی هیئت والیبال خارگ که متشکل از جوانان تلاشگر و دغدغه مند والیبال خارگ است با یادبودی از پیشکسوت فقید ورزش خارگ؛ مرحوم علی جاذبی و در قالب برنامه های کمیته ساحلی هیئت برگزار گردید.

 

رئیس هیئت والیبال خارگ افزود: این مسابقات با حضور شش تیم در گروه برگزار گردید که در پایان تیم های ترابری پایانه ها ، کافه لایت و شهید فرهاد خسروانی حائز عناوین اول تا سوم شدند. آقایان ابوالفضل رضایی و محمد اکبری به عنوان پدیده های این مسابقات انتخاب گردیدند.

 

وی با تمجید از استقبال بسیار خوب والیبال دوستان و شهروندان خارگ از این مسابقات ادامه داد: خوشبختانه مجموعه تلاش ها ، اقدامات و مسابقات والیبال در جزیره خارگ ضمن ایجاد رضایتمندی مابین ورزشکاران و اهالی والیبال خارگ ، جلوه و نمود خوبی در سطح استان و کشور نیز داشته است که بی تردید ماحصل تلاش بسیاری از عزیزان به ویژه ارکان مختلف هیئت والیبال اعم از دبیر و مسئولین کمیته های مختلف است.

 

وی در پایان تصریح کرد: جا دارد از زحمات همه ی گرانقدرانی که یار و یاور مجموعه هیئت والیبال خارگ هستند به صورت ویژه قدردانی نمایم. خانواده مرحوم جاذبی که همدلی و همراهی ایشان ستودنی بود ، معاون محترم شهردار خارگ و تمامی ارکان هیئت والیبال خارگ دست به دست هم دادند تا گامی دیگر به سوی توسعه این ورزش محبوب در خارگ برداشته شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=80002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.