• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

مفقودی ۵ کوهنورد در ارتفاعات جانستون و خلنو

  • کد خبر : 74568
  • 24 اردیبهشت 1401 - 14:58
مفقودی ۵ کوهنورد در ارتفاعات جانستون و خلنو
انجمن پزشکی کوهستان ایران: بنابر گزارش های رسیده ۵ تن از کوهنوردان استان تهران بصورت جداگانه در قالب دو تیم دو و سه نفره صبح روز گذشته جهت صعود به قلل جانستون و خلنو به منطقه لالان عزیمت نموده و اقدام به صعود می نمایند.

بنابر گزارش های رسیده ۵ تن از کوهنوردان استان تهران بصورت جداگانه در قالب دو تیم دو و سه نفره صبح روز گذشته جهت صعود به قلل جانستون و خلنو به منطقه لالان عزیمت نموده و اقدام به صعود می نمایند.

بنابر اطلاع رسیده به انجمن پزشکی کوهستان ایران آخرین برخوردی که چند کوهنورد حاضر در منطقه با ایشان داشته اند ساعت ۱۱ صبح روز گذشته ۲۳ اردیبهشت ۴۰۱ بوده و از آن به بعد دیگر خبری از ایشان در دسترس نیست.

لازم به ذکر است عصر و غروب شب گذشته بارش برف و باران نسبی و هوای متغیر در منطقه غالب بوده و صبح امروز نیز هوای منطقه صاف و آفتابی گزارش شده است.

پس از تاخیر در بازگشت کوهنوردان، صبح امروز خانواده های کوهنوردان فوق وضعیت مفقودی آنان را به کمیته جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و همچنین سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اعلام می نمایند.
پس از پیگیری ها و بررسی آخرین اخبار و تلاش جمعیت هلال‌احمر شهرستان شمیرانات تیم امداد هوایی متشکل از ۸ امدادگر حدود ساعت ۱۱ به منطقه اعزام می گردند و در قالب دو تیم ۴ نفره اقدام به جستجو در دو منطقه جانستون و قله برج و تیغه های ژاندارک می نمایند.

بنابر آخرین گزارش‌ها به انجمن پزشکی کوهستان ایران هنوز اثری از مفقودین این حادثه اعلام نشده و تیم های جستجو و نجات در جهت یافتن این کوهنوردان در تلاشند.

اسامی سه تن از کوهنوردان مفقودی آقایان “محمد چابکی”، “بهزاد دماوندی”، “مجتبی خانی”می باشد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=74568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.