• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

مهدی‌شهر میزبان ۲۵۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر می‌شود

  • کد خبر : 69524
  • 10 بهمن 1400 - 22:24
مهدی‌شهر میزبان ۲۵۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر می‌شود
بام نیوز: دبیر ستاد دهه فجر مهدی‌شهر با بیان اینکه برای ایام الله دهه فجر در این شهرستان ۲۵۰ عنوان ویژه برنامه تدارک دیده شده است، گفت: محتوای فاخر فرهنگی در بستر مجازی محور برنامه‌ها است.

حمیدرضا پارسا در گفتگو با خبرنگار بام نیوز، با بیان اینکه ۲۵۰ عنوان ویژه برنامه در قالب اقدامات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و تولیدات محتوایی به خصوص در بستر مجازی طی دهه فجر برای شهرستان مهدی‌شهر تدارک دیده شده است، تاکید کرد: مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج و فضای مجازی مکان‌هایی هستند که این برنامه‌ها در آنها اجرا خواهند شد.

وی از برگزاری مراسم ده شب ده مسجد با همکاری پایگاه‌های بسیج مساجد مهدی شهر خبر داد و ابراز کرد: غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا، دعوت از راویان دفاع مقدس، نشست وبیناری و تخصصی نقش جوانان در پیروزی انقلاب و حضور روحانیت در فضای مجازی تحت عنوان گفتمان انقلاب از جمله برنامه‌های این ایام است.

پویش ختم قرآن کریم

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر مهدی‌شهر با بیان اینکه ۲۰ کمیته رسالت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر شهرستان را بر عهده دارد، ابراز داشت: فراخوان عکس انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری زنگ انقلاب به صورت، همایش نوجوانان عاشق امام (ره) و… از دیگر برنامه‌های این ایام است.

پارسا از اجرای مواسات و همدلی ویژه کرونا و اقشار آسیب پذیر نیز خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس و همچنین برپایی ایستگاه‌های سلامت، همایش‌های ورزشی و کوهنوردی، تجلیل از فجر آفرینان رسانه، مسابقه‌های شعر خوانی مقاله نویسی کتابخوانی، تجلیل از زنان پیشگام پویش همگانی ختم قرآن کریم و مسابقه فجر انقلاب در کنار ویژه برنامه‌های مختلف کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

وی از برگزاری نمایشگاه لاله‌های انقلاب در مهدی شهر خبر داد و بیان کرد: کاشت درخت، پویش همگانی الله اکبر، نورافشانی و غیره از دیگر برنامه‌هایی است که در طول ایام الله دهه فجر توسط کمیته برگزاری برنامه‌ها، در شهرستان مهدی شهر برنامه‌ریزی و در کنار جشنواره‌های ورزشی، حضور در روستاها، افتتاح پروژه‌های عمرانی، محافل انس با قرآن، ارسال پیامک به صورت روزانه، آذین‌بندی شهر و اصناف، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری مسابقات قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن و… اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.