• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

موفقیت دو و میدانی کار بوشهری در مسابقات قهرمانی دو و میدانی کارگران کشور

  • کد خبر : 67219
  • 10 دی 1400 - 21:06
موفقیت دو و میدانی کار بوشهری در مسابقات قهرمانی دو و میدانی کارگران کشور
بام نیوز: در پایان مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران در بخش مردان استان قزوین به مقام قهرمانی دست یافت و البرز و اصفهان هم به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

به گزارش بام نیوز، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور در گروه مردان به میزبانی هیئت ورزش‌های کارگری استان قزوین و با حضور جواد رمضی ریاست فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران و بیژن شفیع خراسانی نایب رئیس فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد.

این مسابقات با حضور دوندگان ۳۰ استان و ۳۱ تیم در ۹ ماده در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان برگزار شد و پایان آن تیم استان قزوین به مقام قهرمانی دست یافت و البرز و اصفهان هم به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

رئیس انجمن دوومیدانی کارگران کشور درباره نتایج این مسابقات اظهار داشت: در این مسابقات در بخش ۱۰۰ متر مسعود بهرامی از کیش، جلیل پورنصرالهی از ایلام و آرتین ارشادی از استان البرز حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین در بخش ۴۰۰ متر احسان طهماسبی از کرمانشاه، میلاد سروندی از لرستان و محمد ماهیدشتی از کرمانشاه مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

محمدعلی غربی اضافه کرد: همچنین در بخش ۴۰۰ متر بالای ۴۰ سال روح‌اله محمدی از البرز، بهرام روحی از اردبیل و محمود محسنی از استان قزوین ۳ رتبه نخست را کسب کردند و در دوی ۸۰۰ متر هم عباس کیانی از اصفهان، صادق مظاهری از آذربایجان غربی و میلاد رستم‌نژاد از اردبیل رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش دوی استقامت ۱۵۰۰ متر امیر آذریان از بوشهر، جواد علیزاده از آذربایجان شرقی و مهدی روحی از تیم قزوین الف به ترتیب ۳ مقام برتر را کسب کردند و در دوی ۵ هزار متر هم امیرحسین صفری از خراسان رضوی، پژمان کرزه‌ای از همدان و رحیم دیبایی از آذربایجان شرقی ۳ رتبه اول تا سوم را صاحب شدند.

مسئول انجمن دوومیدانی کارگران همچنین به نتایج رقابت‌های پرتاب وزنه هم اشاره کرد و گفت: در این رشته هم سعید تجدد از اصفهان، امیرحسین خمسه از تیم قزوین الف و داوود ملک‌پور از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در پرتاب وزنه بالای ۴۰ سال هم روح‌الله سهرابی از قزوین الف، باران ورهرام از گلستان و رضا شیخی از سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند.

غربی افزود: همچنین در بخش ۱۰۰ در ۴ متر امدادی هم تیم استان قزوین اول شد و تیم‌های اردبیل و البرز هم دوم تا سوم شدند. در نهایت در مجموع نتایج تیمی ۳ تیم قزوین، البرز و اصفهان مقام‌های اول تا سوم مسابقات را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=67219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.