• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
0

ناظمی: گزینه وزارت ورزش نبودم

  • کد خبر : 30387
  • 16 اسفند 1399 - 19:43
ناظمی: گزینه وزارت ورزش نبودم
بام نیوز:رییس جدید فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: گزینه وزارت ورزش نبودم چرا که اگر ابن طور بود در همان دور نخست رای می‌آوردم.

به گزارش بام نیوز، مازیار ناظمی پس از انتخاب شدن به عنوان رییس جدید فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، گفت: امروز خانواده بزرگ اتومبیلرانی و موتورسواری این افتخار را به من داد تا به‌عنوان رییس فدراسیون و یک‌ همکار انجام وظیفه کنم. این فدراسیون همگانی و ملی‌ است که در ابعاد اجتماعی، همگانی، قهرمانی و… فعالیت دارد. در بخش کاهش سوانح رانندگی و گردشگری نیز این فدراسیون فعالیت دارد و ما علاقه داریم با وزارت میراث فرهنگی و کانون جهانگردی نیز هم‌گرایی داشته باشیم.

او افزود: نیاز به زیرساخت داریم. دستور ۱۰ پیست را از  وزیر ورزش گرفته‌ایم. عقب‌ماندگی‌های جدی در این فدراسیون حس می‌شود که نیاز به همکاری دارد. نگاهی به حوزه بین‌المللی نیز داریم و دوره‌های آنلاین در گزاره‌های اهداف ماست.

ناظمی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم، کار بزرگی کرده‌ایم. حوزه رسانه‌ای این رشته نیز بسیار جذاب است و تفاهم‌نامه‌هایی نیز برای جذب اسپانسرینگ با شبکه‌های صداوسیما انجام داده‌ایم.

وی در پایان درباره اظهارات برخی از نامزدها مبنی بر این که وی گزینه وزارت ورزش بوده و با لابی به این سمت انتخاب شده است، گفت: همه نامزدها را دعوت به همکاری کرده‌ام. لابی و گفت‌وگو بخشی از انتخابات است و ناگزیر است. از آن‌ها در آینده فدراسیون استفاده می‌کنیم. هر فردی که پیروز می‌شود می گویند گزینه وزارت بوده است. من گزینه مجمع بودم، اگر گزینه وزارت ورزش بودم، همان دور اول انتخابات تمام می‌شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=30387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.