• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

نتیجه کمیسیون بررسی حادثه درگذشت مربی گرانقدر زنده یاد «مرتضی نادی»

  • کد خبر : 23140
  • 15 بهمن 1399 - 21:25
نتیجه کمیسیون بررسی حادثه درگذشت مربی گرانقدر زنده یاد «مرتضی نادی»
انجمن پزشکی کوهستان ایران: فدراسیون ضمن تسلیت مجدد این رخداد تأثرانگیز و آرزوی صبر و بردباری برای این خانواده گرامی و جامعه کوه‌نوردی، از یکایک اعضای محترم کمیسیون مذکور، کارشناسان و جامعه کوه‌نوردی بابت نقدهای سازنده در خصوص این حادثه قدردانی نموده.

پس از حادثه تلخ فقدان زنده یاد «مرتضی نادی» از مربی ارجمند فدراسیون، کمیسیون پیشگیری و بررسی حوادث کوه‌نوردی متشکل از ۷ عضو مستقل از فدراسیون با برپایی بیش از ۲۰ جلسه کارشناسی و دعوت از مربیان، پیشکسوتان و کارشناسان کوه‌نوردی، در نهایت روز دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹، نتایج بررسی حادثه فوق را در حضور خانواده گرانقدر «نادی» اعلام کرد.

فدراسیون ضمن تسلیت مجدد این رخداد تأثرانگیز و آرزوی صبر و بردباری برای این خانواده گرامی و جامعه کوه‌نوردی، از یکایک اعضای محترم کمیسیون مذکور، کارشناسان و جامعه کوه‌نوردی بابت نقدهای سازنده در خصوص این حادثه قدردانی نموده، امید است با کسب تجربه از این حوادث، دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

نتایج کارشناسی کمیسیون پیشگیری و بررسی حوادث، دراختیار کمیته انضباطی «وزارت ورزش و جوانان» قرار داده خواهد شد و در حضور رئیس کمیسیون مذکور، افرادی که به هر نحوی در این گزارش نامی از ایشان ذکر گردیده، مورد بررسی انضباطی قرار خواهند گرفت.

(گزارش در سایت فدراسیون)

 

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=23140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.