• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

نشست معاون وزیر با ۷ نایب‌رئیس/ارائه گزارشات و امیدواری برای کسب سهمیه

  • کد خبر : 14804
  • 02 دی 1399 - 17:29
نشست معاون وزیر با ۷ نایب‌رئیس/ارائه گزارشات و امیدواری برای کسب سهمیه
بام نیوز:معاون امور بانوان وزارت ورزش امروز نشستی را با نواب رئیس برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز، نشست مهین فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش امروز با چند نایب‌رئیس بانوان فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

در نشست امروز نواب رئیس فدراسیون‌های کاراته، پزشکی ورزشی، شطرنج، کونگ فو، سه‌گانه، شمشیربازی و سوارکاری حضور داشتند.

* در نشست امروز امینی نایب‌رئیس کاراته گزارشی از وضعیت تمرینی ملی‌پوشان ارائه و اعلام کرد دور جدید تمرینات روزهای ۴ تا ۲۲ دی در کیش برگزار می‌شود.

* فولادی نایب‌رئیس شمشیربازی هم در نشست امروز گفت: اردوهای ما آغاز شده و این احتمال وجود دارد بتوانیم در مسابقات فروردین ماه سهمیه المپیک را بگیریم.

وی افزود: اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه اپه با حضور ۳ ورزشکار در اصفهان از روز شنبه شروع شده است‌‌. اردوی سابر در تهران و فلوره در مشهد آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مسابقات زون آسیا فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، البته میزبان هنوز مشخص نشده است‌ اگر در زون آسیا به عنوان نخست دست یابیم، شانس کسب سهمیه را داریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون شمشیربازی در خصوص تمرینات ملی‌پوشان گفت: قبل از آغاز اردوها و در زمان شیوع کرونا، ملی‌پوشان در منزل زیر نظر مربیان تمرین می‌کردند و در ادامه نیز اردوها آغاز خواهد شد.

فولادی در پایان گفت: لیگ شمشیربازی بانوان از بهمن ماه شروع می‌شود برای ایجاد انگیزه، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنیم. در اپه، فلوره و سابر ۴ تیم حضور دارند.

* فتح‌اللهی نایب‌رئیس سه‌گانه، با اشاره به برنامه‌های برگزار شده، گفت: ما مسابقات کشوری و آزاد را در تبریز برگزار کردیم. نخستین مسابقه نخبگان هم به میزبانی تبریز برگزار شد.

* الهام کیان‌مهر نایب‌رئیس سوارکاری، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما سامانه اطلاع‌رسانی است. هر بانوی فعال حتی به صورت روستایی و عشایری به ما معرفی شدند.اتفاقات خوبی افتاده و پیش‌بینی خوبی برای آینده داریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=14804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.