• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
3

هاشمی‌مقدم: از تصمیم اسکوچیچ شوکه شدم

  • کد خبر : 62015
  • 17 آبان 1400 - 14:19
هاشمی‌مقدم: از تصمیم اسکوچیچ شوکه شدم
بام نیوز: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دعوت نکردن مهدی طارمی به تیم ملی ایران از سوی «دراگان اسکوچیچ» مرا شوکه کرد و بعید می‌دانم این موضوع صرفا به خاطر انتشار پیام طارمی بوده باشد.

به گزارش بام نیوز: مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که یکی از بهترین بازیکنان فعلی تیم پورتو پرتغال است و در تیم ملی هم تأثیرگذار بوده است، به دنبال واکنشی که به اظهارات «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی داشت با انتشار پیامی نوشت: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و … از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند اما متأسفانه مشکلات جای دیگر است. زنده باد ایران.»

به نظر می‌رسد همین صحبت‌ها باعث خط خوردن اسم او از سوی دراگان اسکوچیچ برای دیدار با لبنان و سوریه شد تا واکنش‌های متفاوتی را نسبت به تصمیم قاطع سرمربی کروات تیم ملی ایران به همراه داشته باشد.

امیر هاشمی مقدم بازیکن پیشین استقلال که در هلند مربیگری می کند و مدیر برنامه علیرضا جهانبخش هم هست، درباره عدم حضور مهدی طارمی در جمع ملی‌پوشان گفت: اتفاق عجیبی در سطح ملی رخ داده است که من هم با وجود سال‌ها سابقه بازی و همچنین مربیگری در آن شوکه شدم.

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: بعید می‌دانم اشتراک گذاری یک پیام باعث چنین برخورد تند و قاطعی شود. عدم دعوت از طارمی غیر حرفه‌ای بود.

هاشمی مقدم در پاسخ به اینکه نظم رختکن تیم ملی ایران و اعتبار سرمربی در بین بازیکنان چه می‌شود؟ تاکید کرد: در حفظ شخصیت و جایگاه ویژه سرمربی که شکی نیست. فقط خیلی بعید می‌دانم تنها یک توئیت باعث عبور از اسم ستاره فعلی فوتبال ایران شده باشد. بدون شک موضوعات دیگری هم بین آنها بوده است که کار را به اینجا کشانده است.

وی درباره اینکه مهدی طارمی به نظر می‌رسد کمی در نوشتن پاسخ اسکوچیچ تندروی داشته است، تصریح کرد: این موضوع نیاز به مدیریت داشت. باید آگاه بود و سپس درباره آن صحبت کرد. من شخصا منتظر صحبت‌های آقای اسکوچیچ در این باره هستم. بعید می‌دانم یک مربی به خاطر اینکه نظری خلاف او در بین بازیکنانش وجود دارد بی خیال توانمندی‌هایش شود. منتظر پاسخ شفاف اسکوچیچ به تصمیمش باید باشیم.

هاشمی مقدم درباره تأثیر این موضوع روی بازی‌های پیش روی تیم ملی ایران مقابل لبنان و سوریه تاکید کرد: از ابتدا هم گفته بودم سخت‌ترین بازی‌ها را در مسیر صعود به جام جهانی با لبنان در دور رفت و سوریه در کشور سوم داریم. امیدوارم دود این تصمیم به چشم علاقمندان و تیم ملی ایران نرود.

بازیکن پیشین تیم استقلال در پایان خاطرنشان کرد: برایم قابل هضم نیست که موضوع به این سادگی باعث چنین تصمیماتی در سطح ملی شده است. فکر می‌کنم تیم ملی ایران نیاز به درایت بیشتری داشت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=62015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.