• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

هشدار هواشناسی باعث ممنوعیت فعالیت برخی رشته‌های ورزشی در بوشهر شد

  • کد خبر : 77529
  • 04 مرداد 1401 - 20:07
هشدار هواشناسی باعث ممنوعیت فعالیت برخی رشته‌های ورزشی در بوشهر شد
بام: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی از سوی هواشناسی مبنی بر وقوع ناپایداری شرایط جوی و احتمال وقوع سیل، برخی فعالیت‌های ورزشی در این استان ممنوع شد.

کمال صالح‌احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با بام اظهار کرد: در این راستا از امروز تا اواسط هفته آینده فعالیت‌های ورزشی در محیط های روباز، سواحل و رودخانه‌ها، کوه‌ها و مسیل‌های استان بوشهر ممنوع است.

وی بیان کرد: همچنین در مدت یاد شده فعالیت رشته‌های ساحلی، رودخانه‌ای و کوهستانی ممنوع است.

صالح احمدی ادامه داد: ورزشکاران بویژه در رشته‌های کوهنوردی، دره‌نوردی، دوچرخه‌سواری، شنا و پیاده‌روی باید به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی فعالیت خود را به بعد از زمان هشدار موکول کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه لحاظ تصمیم‌های یاد شده برای سلامت ورزشکاران است، انتظار می‌رود جامعه هدف تمکین لازم به محدودیت‌های اعمال شده داشته باشند.

اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: با فعالیت سامانه موسمی نسبت به افزایش ناپایداری های جوی، وقوع رگبارهای پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در این استان هشدار سطح نارنجی (اقدام ضروری) صادر شده است.

براساس این اطلاعیه هواشناسی در ساعت‌هایی از وقت روزهای چهارشنبه این هفته ( پنجم مرداد) تا یکشنبه آینده با فعالیت سامانه ناپایدار فصلی، شاخص‌های ناپایداری همرفتی در سطح استان بوشهر به ویژه نیمه جنوبی، نوار شرقی، ارتفاعات و مناطق بالادستی استان افزایش پیدا می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.