• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
2

همه تیم‌های پایه باشگاه شاهین بندر عامری تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 90897
  • 22 بهمن 1402 - 21:10
همه تیم‌های پایه باشگاه شاهین بندر عامری تشکیل می‌شود
بام: مالک باشگاه شاهین بندر عامری گفت: به زودی تمامی تیم‌های پایه باشگاه باشگاه شاهین بندر عامری را تشکیل خواهیم داد.

مجتبی ناصری در گفت و گو با خبرنگار بام اظهار داشت: از ابتدای تحویل گرفتن تیم با تلاش‌های پیگیرانه همکاران در بدنه مدیریتی باشگاه، تمامی امکانات را بهبود شرایط تیم فراهم کرده‌ایم و امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان شایسته تیم موفقیت حاصل و خوشحالی هواداران فراهم شود.

مالک باشگاه شاهین بندر عامری در خصوص شرایط فعلی تیم عنوان کرد: فعال‌ترین تیم لیگ یک در نقل و انتقالات نیم فصل بوده‌ایم و با جذب هفت بازیکن تیم را تقویت و به احتمال زیاد در روزهای آینده بازیکنان جدیدی با نظر کادر فنی به مجموعه تیم ملحق خواهند شد.

وی گفت: به همه اعضای باشگاه و بخصوص بازیکنان که تلاش خوبی در تمرینات دارند و مصمم هستند تاکید می‌کنم که امانت دار نام بزرگ شاهین هستیم و در حال حاضر به عنوان پرچمدار تمام شاهین‌های ایران در لیگ یک باشگاههای کشور بوده و این حساسیت کار ما را بیشتر جلوه می‌دهد و در این راه نیازمند حضور همه جانبه و پرشور همه شاهینی‌ها در بازی‌های خانگی هستیم تا این نام بزرگ را همچنان زنده نگهداریم.

ناصری در خصوص تشکیل تیم‌های پایه نیز گفت: در کمترین زمان با زحمات همکاران تیم امید باشگاه تشکیل شد و هم اکنون چندین بازیکن این تیم نوپا به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر برنامه ریزی و مقدمات برای تشکیل تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان برای فصل آینده هستیم تا با جذب استعدادهای استان نقشی ورزش و اجتماعی در توسعه فوتبال داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.