• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
4

 ورزشکار گناوه‌ای سهمیه جهانی و پاراآسیایی کسب کردند

  • کد خبر : 85940
  • 29 اردیبهشت 1402 - 17:37
 ورزشکار گناوه‌ای سهمیه جهانی و پاراآسیایی کسب کردند
بام: رئیس اداره بهزیستی گناوه گفت: " سجاد نیک پرست " و " امیرحسین خسروانی " ۲ ورزشکار این شهرستان با درخشش در مسابقات بین‌المللی انتخابی تیم ملی در رشته دوومیدانی جانبازان و معلولان، موفق به کسب سهمیه جهانی و پاراآسیایی شدند.

به گزارش بام، یدالله خرم‌نژاد اظهار کرد: امیر خسروانی در پرش طول با رکورد ۷/۰۵ متر ضمن کسب مقام اولی و مدال طلا و سجاد نیک پرست در پرتاب نیزه با رکورد ۶۳/۸۸ متر با کسب مقام دوم و مدال نقره، توانستند ورودی مسابقات جهانی و پاراآسیایی را کسب کرده و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی افزود: مسابقات جهانی دوومیدانی ای پی سی ۲۰۲۳ تیرماه امسال در پاریس و پاراآسیایی در همه رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان مهر سال جاری در هانگژو چین برگزار خواهد شد.

رئیس بهزیستی گناوه تصریح کرد: این ۲ ورزشکار سابقه حضور و کسب مدال در رقابت‌های بین‌المللی را دارند و امیدواریم در مسابقات آینده افتخار برای کشور بیافرینند.

وی گفت: در مسابقات بین المللی انتخابی تیم ملی که در تهران در دو بخش بانوان و مردان برگزار شد، علاوه بر این ۲ ورزشکار، ورزشکاران بانوان اعزامی این شهرستان با کسب مدال‌های رنگارنگ خوش درخشیدند.

خرم‌نژاد بیان کرد: در روز اول و دوم مسابقات لیلا عالیشاهی در پرتاب وزنه و پرتاب نیزه به ترتیب با رکوردهای ۹/۶۳ و ۲۶/۷۴ متر مقام اولی و مدال طلا در بخش کم‌بینایان کلاس f۱۲ را به ارمغان آورد.

وی افزود: هدیه فاضلی در پرتاب نیزه معلولان با رکورد ۱۹/۸۷ متر مقام اول و مدال طلا در کلاس f۴۱ را کسب کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.