• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
0

ورود به قرارداد تمام فوتبالیست‌های لیگ/لرزه براندام متخلفان افتاد

  • کد خبر : 88286
  • 24 شهریور 1402 - 2:30
ورود به قرارداد تمام فوتبالیست‌های لیگ/لرزه براندام متخلفان افتاد
بام: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در نامه ای به نایب رئیس دوم فدراسیون خواهان دریافت قراردادهای ثبت شده از سوی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور شد.

به گزارش خبرنگار بام، پس از اتفاقاتی که پیرامون قرارداد بازیکنان چند باشگاه رخ داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از رئیس کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی خواسته است که تمامی قراردادهای باشگاه‌های لیگ برتری بررسی شود.

در نامه‌ای که از سوی حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خطاب به منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس کارگروه ناظر بر قراردادهای ورزشی با موضوع «درخواست بررسی تمامی قراردادهای باشگاه‌های لیگ برتر» نوشته شده آمده است:

«خواهشمند است دستور فرمائید کلیه قراردادهای ثبت شده از سوی باشگاههای حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جاری نزد سازمان لیگ، از حیث رعایت مفاد دستورالعمل‌های ناظر بر قراردادها و سقف قراردادهای مصوب هیأت رئیسه محترم فدراسیون فوتبال از جمله در خصوص تعهدات کارگزاری و مالیاتی باشگاه‌ها، با قید فوریت در کارگروه تحت تصدی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت ملاحظه هرگونه تخلف احتمالی مراتب جهت بررسی به این کمیته بهمراه مستندات مربوطه ارسال گردد.

بدیهی است صرفاً شش فقره قرارداد مربوط به دادنامه صادره از سوی این کمیته علیه باشگاه سپاهان از شمول این مکاتبه خارج می‌باشد.»

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.