• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
1

وزیری برای کسب سهمیه تیمی المپیک انگیزه زیادی دارم

  • کد خبر : 27553
  • 01 اسفند 1399 - 21:35
وزیری برای کسب سهمیه تیمی المپیک انگیزه زیادی دارم
بام نیوز: عضو تیم ملی ریکرو مردان گفت: هدف اصلی من و سایر کمانداران کسب سهمیه تیمی المپیک در مسابقات فرانسه است که برای دستیابی به چنین هدفی، امید و انگیره زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، میلاد وزیری در خصوص کیفیت برگزاری لیگ برتر تیروکمان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا لیگ منظم و با کیفیتی را شاهد بودیم که تاثیر زیادی در عملکرد ملی پوشان برای کسب سهمیه تیمی در فرانسه خواهد داشت.

وی افزود: هدف اصلی من و سایر کمانداران در مرحله اول کسب سهمیه تیمی است و برای آن امید و انگیره زیادی داریم. البته برای دستیابی به چنین هدفی فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک کمک زیادی انجام می‌دهد تا بتوانیم اول سهمیه تیمی را کسب کنیم و بعد از آن در المپیک عملکرد موفقی داشته باشیم.

وزیری همچنین در خصوص احداث خوابگاه این رشته گفت: بزرگترین مشکلی که در سال های قبل داشتیم، نبود خوابگاه بود و همین امر سبب می شد در شهرهای مختلف اردو بزنیم. با تاسیس خوابگاه این مشکل برطرف شد و این نقطه عطفی برای رییس فدراسیون تیروکمان بود که به وعده‌هایی که در ابتدای کار خود در این فدراسیون داده بود، عمل کند.

وی همچنین در خصوص تمرینات و آمادگی کمانداران خاطرنشان کرد: شرایط کمانداران خوب است. در حال حاضر نیز چون در فصل زمستان قرار داریم،  بدنسازی  انجام می‌شود و افت رکورد در این فصل قابل توجیه است. فروردین روند رو به رشد ما محسوس خواهد بود.

وی در پایان در خصوص شانس کسب سهمیه تیمی برای المپیک توکیو در مسابقات فرانسه تصریح کرد: این تیم‌ پتانسیل بالایی دارد و بچه‌ها باید خود را باور کنند. با توجه به تجربه‌ای که دارم و سیستمی که می‌بینم تیم ما این پتانسیل را دارد نه سوم بلکه به عنوان تیم اول سهمیه تیمی بگیرد. بیشتر از حضور خودم در المپیک، برای کسب سهمیه تیمی المپیک انگیزه دارم و امیدوارم این امر محقق شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.