• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

وطن‌خواه: حمیداوی به فکر پرداخت حق‌الناس باشد/ همه حرف هایش دروغ بود

  • کد خبر : 60879
  • 09 آبان 1400 - 21:48
وطن‌خواه: حمیداوی به فکر پرداخت حق‌الناس باشد/ همه حرف هایش دروغ بود
بام نیوز: مدیرعامل سابق باشگاه پدیده با خنده‌دار خواندن اظهارات فرهاد حمیداوی گفت: آقایان به جای فرافکنی به فکر پرداخت حق‌الناس باشند.

جواد وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز، با خنده‌دار خواندن اظهاراتی که فرهاد حمیداوی در خصوص او در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر مطرح کرده است، تصریح کرد: آقایان به جای فرافکنی، به فکر پرداخت حق‌الناس باشند. متاسفانه اظهارات آقای حمیداوی در برنامه فوتبال برتر همه دروغ بود و نمی‌دانم چطور یک فرد با چنین پرونده اقتصادی می‌تواند باز هم دروغ‌های به این واضحی بگوید.

مدیرعامل سابق باشگاه پدیده ادامه داد: در جریان انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی، مدیرعامل باشگاه پدیده بودم و حتی در مجمع انتخاباتی حضور داشتم. هیچ برنامه‌ای از سوی باشگاه پدیده برای آقای اصولی برگزار نشد. البته نباید از گفتن چنین گزافه‌گویی‌هایی از آقای حمیداوی تعجب کرد زیرا دفعه اول نیست و قطعا دفعه آخر هم نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دروغ آقای حمیداوی در مورد مجمع انتخابی فدراسیون بسیار خنده‌دارتر بود چراکه همه به یاد دارند او در آن مقطع اصلا مخفی بود. حتی بلیت پرواز به تهران را تهیه کرده بودم اما به یک باره پیدایش شد و با لابی توانست در مجمع حضور پیدا کند.

وطنخواه خاطرنشان کرد: متاسفانه نماینده استان خراسان رضوی در لیگ شرایط خوبی ندارد ولی آقایان به جای حل مشکلات و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مصاحبه‌های دروغ می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.