• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

پاشایی: جنگ نابرابری با فولاد خواهیم داشت

  • کد خبر : 21825
  • 10 بهمن 1399 - 20:24
پاشایی: جنگ نابرابری با فولاد خواهیم داشت
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد یکی از تیم‌هایی که است امکانات بسیار قوی و خوبی دارد و جنگ نابرابری فردا مقابل آن‌ها داریم.

به گزارش بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد یکی از تیم‌هایی که است امکانات بسیار قوی و خوبی دارد و جنگ نابرابری فردا مقابل آن‌ها داریم.

مهدی تارتار پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: یکی از تیم‌هایی که امکانات بسیار قوی و خوبی دارد، فولاد خوزستان است. فکر می‌کنم هر دو تیم جنگ نابرابری را از لحاظ امکانات و بودجه دارند. ما هم تیم خوب و منسجمی داریم. متأسفانه دو محروم و سه چهار بازیکن ما سرما خوردند و همراه‌مان نیستند، ولی خیلی مصمم و باانگیزه آماده بازی فردا هستیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب به اهداف‌مان برسیم.

وی در واکنش به شلوغ‌کاری و اعتراض برخی مربیان در کنار زمین تصریح کرد: به هر حال مربی کنار زمین به دلیل استرس و فشار بازی ممکن است مشکلاتی برایش پیش بیاید. امیدوارم فردا حرمت‌ها حفظ شود و مشکلی از بابت نیمکت‌ها به وجود نیاید. این حرمت‌ها آرامش و دوستی را ایجاد می‌کند و ما دوست داریم فردا بازی دوستانه و خیلی خوب به پایان برسد.

مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «مقابل فولاد برای یک امتیاز بازی می‌کنید؟»، گفت: برنامه‌ریزی ما به این شکل است که برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد. ما دچار کمبود بازیکن هستیم، ولی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. امیدواریم که بازیکنان ما کارهایی که در طول هفته تمرین کردیم به خوبی در بازی با فولاد اجرا کنند.

پاشایی درباره غایبان پیکان مقابل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: پورامینی و ابراهیم صالحی محروم هستند و متأسفانه سه چهار بازیکن دیگر هم سرما خوردند که نمی‌توانند مقابل فولاد بازی کنند. امیدوارم که همه بینندگان و هر دو تیم از بازی لذت ببرند و هیچ مشکلی بابت بی‌احترامی‌ها به وجود نیاید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=21825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.