• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1
با تمام افتخارات

پاکستان به عنوان قهرمانان اولین زمستان در K2 از نپالی استقبال می کند

  • کد خبر : 20170
  • 04 بهمن 1399 - 21:11
پاکستان به عنوان قهرمانان اولین زمستان در K2 از نپالی استقبال می کند

ارتش پاکستان شرپاها را در اردوگاه پایگاه با هلی کوپتر تحویل گرفت و آنها را به اسکاردو منتقل کرد ، جایی که دولت گیلگیت-بالتستان پذیرایی را برگزار کرد. امروز آنها توسط نخست وزیر در اسلام آباد شناخته می شوند. نویسنده: ایزاک فرناندز | بدون نظر | اشتراک گذاری:  یک هلی کوپتر نظامی نویسندگان اولین […]

ارتش پاکستان شرپاها را در اردوگاه پایگاه با هلی کوپتر تحویل گرفت و آنها را به اسکاردو منتقل کرد ، جایی که دولت گیلگیت-بالتستان پذیرایی را برگزار کرد. امروز آنها توسط نخست وزیر در اسلام آباد شناخته می شوند.

نویسنده: ایزاک فرناندز | بدون نظر |
اشتراک گذاری:

یک هلی کوپتر نظامی نویسندگان اولین زمستان را به K2 CB منتقل کرد. مینگما جی

یک هلی کوپتر نظامی نویسندگان اولین زمستان را به K2 CB منتقل کرد.

پذیرایی از نویسندگان اولین زمستان K2 در اسکاردو.

نویسندگان اولین زمستان تا K2 با ژنرال جواد در CB.

نیرمال پورجا و همراهانش ، هنگام ورود به فرودگاه اسلام آباد.
مقامات پاکستانی به نپالی روی آورده اند که شنبه گذشته به اولین صعود زمستانی K2 دست یافت. پاسخ پاکستان به اجلاس با بازی نیرمالا پورجا ، گلجه شرپا ، مینگما دیوید شرپا ، مینگما تنزی شرپا ، پم چیری شرپا ، داوا تمبا شرپا ، مینگما گیالجه شرپا ، داوا تنزین شرپا ، کیلی پمبا شرپا و سونا شرپا برای همه افتخارات آنها بوده است و هنگام عقب نشینی از اردوگاه پایه با آنها مانند قهرمان رفتار کنید.


هشت هزار در زمستان
بازدید از یک ژنرال و هلی کوپتر به صورت رایگان
فراتر از تحسین های فراوان دریافت شده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، به رسمیت شناختن موفقیت او به محض بازگشت از بالا به اردوگاه اصلی ، جسمی شد. در همان یکشنبه ، ۱۷ ژانویه ، هنگامی که کوهنوردان سعی کردند اصول یخ زدگی را که بیشتر متحمل می شوند ، کاهش دهند ، از تلاش عظیم خود نجات داده و بر ضربه عاطفی مرگ سرگی مینگوته غلبه کنند ، اولین تبریک های یک پاکستانی را دریافت کردند مدیر اجرایی. این ژنرال جواد است که با هلی کوپتر از گیلگیت به اردوگاه پایگاه سفر کرد تا شخصاً به نپالی تبریک بگوید و عکس خود را با آنها ببرد.

سه روز بعد ، دیروز ۲۰ ژانویه ، ارتش پاکستان یکی از بزرگترین هلی کوپترهای خود را بصورت رایگان اجاره کرد تا نویسندگان صعود تاریخی را تحویل گرفته و از آنها برای بازگشت به یخچال بالتورو جلوگیری کند. توسط Mingma Gyalje Sherpa و دو همراهش Dawa Tenzin Sherpa و Kili Pemba Sherpa و همچنین Nirmal Purja و همه تیمش از جمله عکاس ساندرو گرومن-هایز و کوهنورد جوان انگلیسی Adriana Brownlee صعود شد. تأیید نشده است که آیا سونا شرپا ، که تنها عضو گروه Seven Summit Treks بود که به آن صعود می کند ، نیز با آنها سفر کرده یا در بقیه اعزامش در CB باقی مانده است.

دو پذیرایی دولت
هلی کوپتر کوهنوردان را در اسکاردو مستقر کرد و در آنجا به محض پیاده شدن از سوی دولت گیلگیت-بالتستان مورد استقبال قرار گرفتند. گردنبندهای گل ، موسیقی ، تشویق و ستایش آنها را در چند ساعتی که در شهری بودند که دروازه کاراکوروم است ، همراهی کرده اند.

این سفر باشکوه امروز با پرواز – این بار با هواپیما – بین اسکاردو و اسلام آباد ادامه یافت. در همان فرودگاه در پایتخت پاکستان ، دوباره نپالی ها با استقبال و استقبال از گل ها مواجه شده اند. برنامه این جشن ها شامل استقبال دولت پاکستان ، با کمک نخست وزیر است.


۳ x 3 بهمن. مدیریت ریسک در ورزشهای زمستانی
ترویج گردشگری
منابع محلی خاطرنشان می كنند كه دلیل این كل برنامه شناسایی نویسندگان اولین زمستان K2 بخشی از یك برنامه بداهه برای ارتقا گردشگری كوهستان در پاكستان است. در هر صورت ، به نظر می رسد که جشن ها در اینجا برای آنها پایان نخواهد یافت ، زیرا از قبل برنامه های جشن دیگری برای ورود آنها به نپال برنامه ریزی شده است.

هوای بد در کمپ کمپ
در همین حال ، هنوز حدود چهل نفر در بیس کمپ هستند که رویای صعود به K2 را در زمستان دارند. این در مورد سفر هفت اجلاس سران است که علی رغم تصادف مرگبار Segi Mingote و برخی از تحصیلات ترک شده و اعزام John Snorri به همراه محمد علی صدپرا و ساجید علی صدپرا ادامه دارد. الیا سایکالی ، فیلم ساز برنده جایزه ، با هدف ضبط فیلمی در مورد سفر ایسلندی و پاکستانی به فیلم های اخیر پیوست.

مطمئناً او باید منتظر بماند تا بتواند فراتر از کمپ بیس از برخی از اقدامات فیلمبرداری کند. این روزها شدت باد می وزد و انتظار می رود بارش برف بین جمعه و شنبه حدود ۲۰ سانتی متر باقی بماند. از روز یکشنبه ، پیش بینی ها بهبود شرایط را پیش بینی می کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=20170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.