• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3

پرچم منطقه آزاد قشم برفراز سبلان

  • کد خبر : 44942
  • 23 خرداد 1400 - 23:43
پرچم منطقه آزاد قشم برفراز سبلان
بام نیوز:کوهنورد قشمی در همنوردی با کوهنوردان شیراز به قله سبلان صعود کرد.

به گزارش بام نیوز، رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر عنوان داشت: اعضای تیم کوهنوردی باشگاه آرش کاویان شیراز به سرپرستی محمد رازقی نژاد و راهنمایی سیاوش شهباززاده در تاریخ ۱۴ خردادماه به قله سبلان صعود کردند.

وی افزود: مدیریت کمپینگ این تیم با ایرج معانی، مسوول کارگروه جوانان فدراسیون کوهنوردی کشور و سعید گودرزی، عضو تیم کوهنوردی منطقه آزاد قشم نیز به عنوان پزشک، عکاس و مسوول فنی همراه تیم مذکور بود.

موسایی با ارائه گزارشی از این صعود گفت: محل کمپ این تیم در ارتفاع سه هزار و ۶۰۰ متری کوه سبلان بود که اعضا پس از گذراندن یک شب، صبح روز ۱۴ خرداد ماه ساعت ۵:۳۰ صبح پیمایش آغاز و ساعت ۱۲ ظهر به قله رسیدند.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در پایان ضمن تقدیر از تلاش های اعضای تیم کوهنوردی این هیأت گفت: باعث خرسندی است که کاردانی و تلاش بی وقفه اعضای این هیأت موجب شده تا قشم در سطح کشور به داشتن نیروهای فنی و کاربلد در حوزه کوهنوردی شناخته شده و برای صعود به قلل مختلف از سوی باشگاه های دیگر دعوت شوند.

ی کشور، اعضای تیم کوهنوردی باشگاه آرش کاویان شیراز و سرپرست این تیم، محمد رازقی نژاد به مناسبت همکاری نزدیک و همراهی با هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=44942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.