• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 24678
0

پوریا نوروزیان: با چالش وزش باد مواجه بودم

  • کد خبر : 88929
  • 07 مهر 1402 - 17:56
پوریا نوروزیان: با چالش وزش باد مواجه بودم
بام: ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: وزش باد باعث شد تا کمی با چالش مواجه شوم اما خدا را شکر از پس آن برآمدم و در مجموع توقع بیشتری از خودم داشتم.

به گزارش خبرنگار بام از هانگژو، پوریا نوروزیان ملی پوش تیراندازی کشورمان پس از کسب جایگاه هشتم در تفنگ پنجاه متر سه وضعیت در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: در رقابت‌های مقدماتی عملکردم خوب بود البته کمی باد می‌وزید ولی نه زیاد اما در ایستاده وزش باد شدیدتر شد و چالشی بود که از پس آن برآمدم. خداراشکر از امتیازم راضی بودم ولی در مجموع توقع بیشتری داشتم.

وی در ادامه افزود: به دلیل نبود فشنگ تست شده نه من و نه بقیه بچه‌ها نتوانستیم عملکرد و توانایی خودمان را به خوبی نشان دهیم. آنچه امروز مشاهده کردید، توانمندی واقعی ما نیست.

ملی‌پوش تفنگ کشورمان با اشاره به امکانات سایر کشورها گفت: امیدوارم روزی برسد که مثل چین، هند و کره جنوبی امکانات و فشنگ تست شده را داشته باشیم و با حداقل امکانات خودمان را ثابت کنیم. در این مسابقات و در تفنگ سه وضعیت اولین تجربه فینال من بود البته در بازی‌های آسیایی اینچئون در تفنگ بادی چهارم آسیا شدم. در بازی‌های کشورهای اسلامی به فینال راه یافتم اما سطح آن قابل مقایسه با این بازی‌ها نبود. امروز در رقابت فینال، عنوانداران جهان حضور داشتند. خوشحالم که این را تجربه کردم و از آن برای مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی و جاکارتا استفاده خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.