• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 24686
1

جام جنجالی فوتسال خارگ را هاناتل بالای سر برد+گزارش تصویری

  • کد خبر : 91416
  • 07 اردیبهشت 1403 - 16:42
جام جنجالی فوتسال خارگ را هاناتل بالای سر برد+گزارش تصویری
هاناتل با برتری در ضربات پنالتی برابر تیم یاران رزمی ، موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ خارگ شد.

به گزارش پایگاه خبری بام ، مسابقات فوتسال خارگ گرامیداشت ماه مبارک رمضان در حالی به نقطه پایانی رسید که شب پایانی مسابقات تحت تاثیر رای کمیته انضباطی با جنجال عجیبی رو به رو شد.تیم هاناتل که دیدار نیمه نهایی را با ۴ گل به ایمنی و آتش نشانی واگذار کرده بود ، برنده حکم کمیته انضباطی در اعتراض این تیم به بازیکن غیرمجاز آتش نشان ها شد تا در دیدار فینال جای این تیم را برابر یاران رزمی بگیرد و در نهایت پس از ۴۰ دقیقه تساوی برابر این تیم در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. مقام سوم رقابت ها نیز با انصراف ایمنی و آتش نشانی از حضور در دیدار رده بندی به تیم سوشیانت رسید.

داود قاطع البحر؛ رئیس هیئت فوتبال در گفتگو با خبرنگار بام با معرفی برترین های مسابقات اذعان کرد: علیرضا جعفرابراهیمی از تیم هاناتل آقای گل مسابقات شد و حبیب پیام دروازه بان ایمنی و آتش نشانی عنوان بهترین گلر را از آن خود کرد. جایزه اخلاق مسابقات نیز به تیم آبی دلان رسید.

قاطع البحر همچنین از همکاری دبیر ، هیئت اجرایی مسابقات ، داوران و گروه همسنگار که برگزاری اختتامیه مسابقات را عهده دار بود تجلیل به عمل آورد.

در پایان و در اختتامیه ای متفاوت و باشکوه ، به قید قرعه و از سوی فروشگاه پارس داب به ۱۰ نفر از تماشاگران هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.