• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

پیام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته ی تربیت بدنی

  • کد خبر : 79231
  • 26 مهر 1401 - 20:27
پیام سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته ی تربیت بدنی

به گزارش پایگاه خبری بام، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهردر پیامی آغازهفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش استان بوشهرتبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم قو علی خدمتک جوارحی حرکت و پویایی، میهن دوستی و حب وطن، سلامت تن و روان، تقویت روحیه ی قهرمانی و منش پهلوانی، همدلی و […]

به گزارش پایگاه خبری بام، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهردر پیامی آغازهفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش استان بوشهرتبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
قو علی خدمتک جوارحی
حرکت و پویایی، میهن دوستی و حب وطن، سلامت تن و روان، تقویت روحیه ی قهرمانی و منش پهلوانی، همدلی و همصدایی و هزاران پیام جامعه ساز دیگر را میتوان در عرصه ی ورزش در دنیای امروز یافت. پیامهایی که نشان می دهد ورزش در جوامع، نقشی فراتر از یک فعالیت جسمی و بدنی دارد. ورزشی که امروز در همه ی زمینه ها از اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی و حتی روابط بین ملتها تا برنامه ریزی های کلان جوامع، نقش موثری ایفا می کند تا از دیرباز در فرهنگ ملی و مذهبی ما نیز همواره یکی از موضوعات مهم و پر طرفدار باشد و روزی و هفته ای را به نام خویش در تقویم ثبت نماید.
اینک که هفته تربیت بدنی و ورزش آغاز شده، بر خود فرض می دانم این مناسبت را به ملت قهرمان ، شهیدپرور و قهرمان پرور ایران اسلامی، خصوصا ورزشکاران،مربیان، داوران، پیشکسوتان، مدیران ورزشی، باشگاه داران، دست اندرکاران ساخت و نگهداری فضا های ورزشی، اساتید، عکاسان و خبرنگاران ورزشی و اصحاب رسانه های مجازی، مکتوب، سمعی و بصری و همه ی تلاشگران عرصه ورزش در استان بوشهر همینطور همکاران پرتلاش و خدوم اداره کل ورزش و جوانان استان و ادارات و نمایندگی ها در شهرستانها و بخشها تبریک و تهنیت عرض نمایم.
ورزشکاران غیور استان بوشهر در تمامی عرصه های ایران اسلامی ، روزگاری در عرصه هشت سال دفاع مقدس و دفاع از آب و خاک و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و روزگاری دیگر در عرصه رقابت های داخلی و بین المللی با درخشش خود ، برگ زرینی برای استان بوشهر رقم زده اند.
تلاشگران فعال در عرصه تربیت بدنی استان بوشهر با همراهی متولیان و دستگاههای اجرایی استان بوشهر با عزمی جزم تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت های ورزشی در گوشه گوشه استان بوشهر با هدف کشف استعدادهای ورزشی و ساختن جامعه ای پویا و با نشاط ، را به کار گرفته اند.
از درگاه خداوند متعال برای تمامی ورزشکاران و اهالی شریف استان بوشهر، در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و با الگو قرار دادن مولای متقیان، حضرت علی ابن ابیطالب و شهدای سرافراز ، سربلندی و موفقیت مسئلت می نمایم .
خدمتگزار مردم شریف استان بوشهر در عرصه ورزش و جوانان
کمال صالح احمدی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر
لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.