• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

کمپین مبارزه با اعتیاد بر فراز تفتان تشکیل شد

  • کد خبر : 75207
  • 09 خرداد 1401 - 19:55
کمپین مبارزه با اعتیاد بر فراز تفتان تشکیل شد
بام نیوز: مسوول باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان خاش سیستان و بلوچستان گفت: کمپین مبارزه با اعتیاد با همکاری اعضای مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر و تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان بر بام شرق ایران تشکیل شد.

عبدالرحیم کوهبان در گفت و گو با بام نیوز افزود: بانوان عضو گروه کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان در این برنامه حضوری فعال داشتند، بنابراین مشارکت بانوان در انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی و کوهنوردی تاثیربسزایی در ارتقای شاخص های سلامت اقشار جامعه دارد.

وی بیان کرد: تلاش برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و سوق دادن اقشار مختلف جامعه و بویژه جوانان برای حضور در برنامه های کوهنوردی و صعود به قله تفتان و طبیعت گردی از اولویت های این باشگاه است.

کوهبان ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد و پرهیز از مصرف مواد مخدر و سوق دادن مردم و نسل جوان به سمت انجام فعالیتهای ورزشی و کوهنوردی یک ضرورت اجتناب ناپذیر در جامعه بوده و باید مسوولان و خانواده ها در این موضوعات با جدیت ورود کنند.

جلال هاشم زهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش نیز اظهار داشت: نیروهای امدادی و اعضای مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر آمادگی کامل دارند که با کلیه ادارات و باشگاه ها برای مقابله با معضل اعتیاد و انجام برنامه های پیشگیرانه همکاری کنند و در این خصوص برای جوانان کلاس های آموزشی پیشگیری از اعتیاد را داریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.