• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

گرفتاری ۳ شهروند اصفهانی در کوه صفه / دست کودک در بالابرگیر کرد

  • کد خبر : 56799
  • 11 مهر 1400 - 20:15
گرفتاری ۳ شهروند اصفهانی در کوه صفه / دست کودک در بالابرگیر کرد
بام نیوز:سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: سه نفر از شهروندان اصفهان به دلیل نداشتن تبحر کافی در کوه صفه گرفتار شدند.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز، با اشاره به مهم‌ترین حوادث اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: گیر کردن سه کوهنورد در صفه در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه این افراد در ضلع جنوبی کوه صفه گیر افتاده بودند، ابراز داشت: امدادخواهان پس از حدود ۶ ساعت تلاش نفس گیر آتش نشانان در دل تاریکی شب به محل امن منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: به صفه نوردان توصیه می‌شود ضمن توجه به وضعیت جوی و روشنایی هوا، بدون آگاهی از فنون کوهنوردی و آشنایی با مسیر پیمایش و داشتن تجهیزات لازم هرگز اقدام به صعود نکنند و ضمن اینکه از مسیرهای اصلی خارج نشوند حتماً به علائم و تابلوهای راهنما توجه لازم را داشته باشند تا مشکلی برایشان در این زمینه ایجاد نشود.

محبوس شدن دو شهروند در تصادف ۲۰۶

وی همچنین به حادثه ترافیکی در اصفهان اشاره کرد و افزود: این حادثه در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

کاوه آهنگران ادامه داد: یکدستگاه خودروی ۲۰۶ در اتوبان شهید اردستانی دچار حادثه تصادف شد که راننده و سرنشین آن به دلیل شدت حادثه در خودرو محبوس شده بودند.

وی اضافه کرد: اکیپ آتش نشانان از ایستگاه‌های شماره ۷ و ۱۹ در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و ضمن نجات محبوسان محل را ایمن سازی و تحویل عوامل انتظامی داد.

گیرکردن دست کودک در بالابر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین از گیر کردن دست کودک در بالابر خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۰۳ دقیقه روز گذشته به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: اکیپ‌های امدادگر از ایستگاه شماره ۸ (خیابان آتشگاه) و خودروی نجات از ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند و با سرعت عمل زیاد و با استفاده از تجهیزات تخصصی دست کودک را آزاد و کودک را تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.