• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
0

گزارش برنامه قله های دومیر و برف انبار – شهریور ۹۷

  • کد خبر : 28534
  • 05 اسفند 1399 - 20:13
گزارش برنامه قله های دومیر و برف انبار – شهریور ۹۷

برنامه صعود به قله های دومیر با ارتفاع  ۳۵۰۵ متر (بلندترین قله استان مرکزی) و برف انبار با ارتفاع ۳۲۲۰ متر (بلندترین قله استان قم) به سرپرستی وحید هریوندی و با حضور ۸ نفر از اعضای باشگاه کاویان روزهای ۲۷ تا ۳۰ شهریور ماه ۹۷ برگزار شد.

ساعت ۱۴ روز ۲۷ شهریور در ایستگاه راه آهن مشهد حاضر بودیم و با قطار چهارتخته به سمت قم حرکت کردیم. ساعت ۳:۳۰ صبح در شهر قم از قطار پیاده شده و سوار بر ون به سمت استان مرکزی و شهر دلیجان به راه افتادیم.
ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح به روستای مُزوَش رسیده و با برخورد گرم اهالی این روستا مواجه شدیم و سپس ادامه مسیر ماشین رو را تا معدن پیش گرفتیم. ساعت ۷:۴۵ دقیقه با معرفی ارکان گروه؛ سعید پیوندی به عنوان سرقدم، علیرضا کوکبی به عنوان عقبدار و وحید آقایی به عنوان امدادگر، پیمایش مان را از مسیر یال اصلی آغاز کردیم.

ساعت ۹:۲۰ دقیقه تا ساعت ۱۰ به صرف صبحانه و استراحت گذشت و سپس مسیر صعود را ادامه دادیم و در نهایت ساعت ۱۱:۴۰ دقیقه همگی بر فراز قله دومیر، بام استان مرکزی قرار گرفتیم.


بعد از نیم ساعت استراحت و گرفتن عکس یادگاری، از مسیر دره پایین امدیم و ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه به ابتدای مسیر پیمایش رسیدیم و سوار بر ون، مسیر قم را پیش گرفتیم. بین راه برای صرف ناهار در رستورانی توقف کردیم و بعد از آن به سمت قم و خانه ای که از قبل برای شب مانی هماهنگ شده بود، رفتیم.

ساعت ۷ صبح روز ۲۹ شهریور از خواب بیدار شدیم و یک ساعت بعد سوار بر ون به سمت روستای فردو و ابتدای مسیر صعود به قله برف انبار حرکت کردیم. ساعت ۱۰ به محل مورد نظر و آخرین چشمه رسیدیم. صبحانه را صرف کرده و ۴۵ دقیقه بعد با معرفی ارکان گروه؛ سعید پیوندی به عنوان سرقدم، علیرضا کوکبی به عنوان عقبدار و وحید آقایی به عنوان امدادگر پیمایش آغاز شد.

ساعت ۱۳ تمامی افراد گروه بر روی قله برف انبار، بام استان قم قرار گرفتیم.

و بعد از استراحت و گرفتن عکس یادگاری، به سمت پایین حرکت کردیم. در ساعت ۱۵ به ابتدای مسیر حرکت رسیدیم و سوار بر ون به سمت قم حرکت کردیم.
دو ساعت بعد به قم رسیدیم و بعد از صرف ناهار، خرید سوغاتی و بازدید از کوه خضر، در ساعت ۲۲ به ایستگاه راه آهن قم رسیدیم و ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه قم را به سمت مشهد ترک کردیم و در نهایت ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه روز ۳۰ شهریور ماه به مشهد رسیدیم و برنامه به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=28534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.