• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

گل‌محمدی بخواهد تیم را تقویت می‌کنیم/VAR دوای درد این فوتبال نیست

  • کد خبر : 90335
  • 23 آذر 1402 - 22:07
گل‌محمدی بخواهد تیم را تقویت می‌کنیم/VAR دوای درد این فوتبال نیست
بام: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان دربی۱۰۲ با اشاره به تقویت تیم پرسپولیس گفت: اگر گل محمدی بخواهد در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم تا نقاط ضعف پوشیده شود.

به گزارش خبرنگار بام، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان دربی ۱۰۲ پایتخت و تساوی دو تیم اظهار داشت: امروز بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم، اما من ۸ ماه پیش بود که در صحبت‌های خودم گفتم کمک داور ویدئویی دوای درد فوتبال ایران نیست. شما یک نمونه آن را امروز در دربی دیدید در آن صحنه‌ای که بازیکن ما را بارانداز کردند داور بازی هیچ واکنشی نداشت. ما اول باید وضعیت داوری خودمان را اصلاح کنیم و بعد VAR را وارد لیگ کنیم.

وی افزود: از همه بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم بازی خوبی را انجام دادند ضمن اینکه بازیکنان ما نمی‌توانند بر تمام حاشیه‌های بازی فائق بشوند. به آنها خسته نباشید می گویم و می‌رویم تا برای بازی‌های بعدی که بتوانیم حقانیت خود را ثابت کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا گفته شده بود که بازی باید با تساوی به پایان برسد، گفت: نه بعید می‌دانم. ما از موقعیت‌های خودمان باید استفاده می‌کردیم. آن شوت دومی که امید عالیشاه زد با چند سانتی‌متر از کنار دروازه بیرون رفت. فکر نمی‌کردم با آمدن VAR تا این حد و به این وضوح، چیزی که ما محق بودیم را از ما بگیرند. خیلی از کارشناسان گفته‌اند که صحنه اول که روی بازیکن ما رخ داد، جای بحث نداشت اما هر طور که بود پرونده این بازی بسته شد.

درویش در خصوص ترکیب پرسپولیس گفت: ما یک دروازه‌بان جوان داریم که خیلی خوب است و اگر گل محمدی صلاح بداند در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد که ان‌شاءالله نقاط ضعف پوشیده شود.

درویش در خصوص اینکه آیا این آخرین دربی او بوده، اظهار داشت: اگر صلاح باشد، می‌مانیم و اگر حضرت حق مقدر نداند، نمی‌مانیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.