• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

۱۱۴ رشته در فدراسیون بادبانی فعال هستند

  • کد خبر : 88944
  • 08 مهر 1402 - 21:12
۱۱۴ رشته در فدراسیون بادبانی فعال هستند
بام: سرپرست فدراسیون بادبانی گفت: از سال گذشته با مجوز وزارت ورزش و جوانان فدراسیون بادبانی آغاز به‌ کار کرد که ۱۱۴ رشته در بخش‌های مختلف زیر نظر این فدراسیون فعال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار بام، خسرو ابراهیمی‌نیا روز شنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت بادبانی استان بوشهر اظهار کرد: این رشته‌ها در حوزه‌های بادبانی، آبتیمست، لیزر و کایت بردینگ، اسکی روی آب و قایقرانی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: به زودی هیات‌های استان این فدراسیون نیز شکل می‌گیرد.

سرپرست فدراسیون بادبانی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر از جمله داشتن شرایط برگزاری مسابقات بین‌المللی و نزدیکی به کشورهای حوزه خلیج فارس به دنبال این هستیم که رویدادهای بین‌المللی در این رشته با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آینده در این استان برگزار شود.

ابراهیمی‌نیا استان بوشهر را قطب رشته کایت بردینگ در کشور دانست و عنوان کرد: از ۴۵ ورزشکار این رشته ۳۰ ورزشکار آن به‌صورت حرفه‌ای در بخش آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: ۱۲ مدال در المپیک در این رشته توزیع می‌شود که امیدواریم ورزشکاران از این استان در المپیک آینده صاحب نشان در این رشته شوند.

در مجمع انتخابات هیات بادبانی استان بوشهر، مهران راویان با ۱۹ رای اعضای مجمع به عنوان رئیس این هیات در استان بوشهر انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.