• امروز : دوشنبه, ۷ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 26 February - 2024
کل اخبار 24575
4

۱۹ مدال رنگارنگ بر گردن شناگران پایانه های نفتی در المپیاد وزارت نفت

  • کد خبر : 82752
  • 27 دی 1401 - 22:30
۱۹ مدال رنگارنگ بر گردن شناگران پایانه های نفتی در المپیاد وزارت نفت
رئیس ورزش پایانه های نفتی از کسب ۱۹ مدال رنگارنگ و عنوان نایب قهرمانی تیم شنای پایانه های نفتی به عنوان نماینده شرکت ملی در مسابقات وزارت نفت خبر داد.

مراد مرادی؛ رئیس ورزش پایانه های نفتی در گفتگو با خبرنگار بام اظهار داشت: تیم شنا پایانه های نفتی که پس از موفقیت در المپیاد شرکت ملی نفت با ترکیبی از شناگران جوان و با تجربه و با مربیگری حمید علی پور مربی خوش آتیه در المیپاد وزارت نفت حاضر شده بود ، با درخششی دوباره موفق به کسب مدال های رنگارنگ و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات شدند.

وی افزود: ۱۰ مدال طلا ، ۵ مدال نقره و ۴ مدال برنز حاصل کار شناگران پایانه های نفتی به عنوان نماینده شرکت ملی نفت بود تا عنوان نایب قهرمانی المپیاد ورزشی وزارت نفت برای این شرکت بدست آید.

رئیس ورزش پایانه های نفتی تصریح کرد: شناگران در این دوره از مسابقات که با حضور شش تیم و ۱٠٠شرکت کننده و به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش آبادان برگزار می شد به رقابت پرداختند که در پایان شناگران پایانه های نفتی حائز ۱۹ مدال شدند. آقایان مهدی کیامرثی مقام اول کرال سینه و مقام دوم کرال پشت، حامد خلیلی مقام سوم پروانه، محمد رضا کریمی مقام سوم کرال سینه و مقام سومی تیمی ۳۳×۴ آزاد، علیمراد علی پور مقام اول کرال پشت و مقام اول پروانه را کسب کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=82752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.