• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

۲ درخواست عجیب رئیس فدراسیون پرورش اندام از صالحی‌امیری

  • کد خبر : 25971
  • 25 بهمن 1399 - 20:07
۲ درخواست عجیب رئیس فدراسیون پرورش اندام از صالحی‌امیری
بام نیوز: فدراسیون پرورش اندام از رئیس کمیته ملی المپیک درخواست کرد تا به عضویت مجمع کمیته ملی المپیک در آید.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز بازدیدی از فدراسیون پرورش اندام داشت.

در این بازدید عبدالمهدی نصیرزاده اشاره‌ای به قهرمانی ایران در رویدادهای بین‌المللی داشت و از رئیس کمیته ملی المپیک خواست، این رشته به بازی‌های آسیایی اضافه شود.

وی در این باره گفت: رئیس کنفدراسیون آسیا یک چینی است و بازی‌های آسیایی هم در چین برگزار می‌شود، اگر این امکان صورت بگیرد و رشته پرورش اندام به بازی‌های آسیایی اضافه شود، کمک خوبی به افرایش مدال‌های کاروان ایران خواهد شد.

رئیس فدراسیون پرورش اندام افزود: ورزش ما با وجود جامعه گسترده‌ای که دارد، مورد تایید چند فدراسیون جهانی است و کنترل دوپینگ دارد، متاسفانه عضو مجمع کمیته ملی المپیک نیستیم. متاسفانه رسانه ملی هم نگاه سلیقه‌ای به ورزش دارد، سالها مسابقه مردان آهنین برگزار و اسپانسرهای خوبی هم جذب شد اما حالا می‌گویند صلاح نیست که پخش شود. ما در بین ورزشکاران قاری قرآن و خانواده شهید داریم بنابراین درخواست ما این است این طیف هم دیده شود.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون، اظهار داشت: فدراسیون پرورش اندام پرمخاطب است بنابراین در ابتدا باید باعث نشاط شود، دوم مرام پهلوانی و قهرمانی است و سوم ورزش پاک است که باید تلاش کنیم تصویر ما در جهان پاک باشد.

وی افزود: امروز کسب کرسی، کار سختی است و باید همه عوامل دخیل در آن را شناسایی کرد. ما امروز کرسی‌های زیادی داریم اما کرسی اثرگذار برای ما مهم است.

صالحی‌امیری یادآور شد: همکاران ما در کمیته ملی المپیک جلسه‌ای با شما خواهند داشت تا ببینیم با چه مکانیزمی می‌توان این رشته را به بازی‌های آسیایی آورد. با حرف و مصاحبه کار درست نمی‌شود و این موضوع نیاز با برنامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.