• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

۵۰ عنوان برنامه در دهه فجر در ورامین برگزار می‌شود

  • کد خبر : 69334
  • 08 بهمن 1400 - 0:52
۵۰ عنوان برنامه در دهه فجر در ورامین برگزار می‌شود
بام نیوز: مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر ورامین از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارشبام نیوز، ابراهیم شیرکوند صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، دهه فجر انقلاب اسلامی را یک رویداد بزرگ و تولدی شگرف برای ایران اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران رویدادی مردمی و تحت هدایت مردی الهی رقم خورد.

وی افزود: پیش از انقلاب، ما کشوری به دور از بسیاری از پیشرفت‌های حوزه‌های گوناگون بودیم اما هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی به خودباوری رسیده ایم و حتی می‌توانیم با قدرت‌های برتر دنیا در بسیاری از زمینه‌ها رقابت کنیم.

شیرکوند دهه فجر را سمبل و سرآغاز دانست و درباره بزرگداشت این دهه توسط کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر ورامین اظهار داشت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه و رویداد ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در این ایام توسط ورزشکاران و جوانان ورامینی پیش بینی شده است که امیدواریم این برنامه‌ها در کنار رقابت و رفاقت باعث نشاط همگانی شود.

مسئول کمیته ورزش ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در خصوص رقابت‌ها مختلف در این ایام بیان داشت: اعزام تیم‌های مختلف ورزشی به مسابقات کشوری که دراین ایام پیش بینی شده است یکی از برنامه‌های مهم این کمیته است و برگزاری کارگاه‌های آسیب اجتماعی با محوریت اعتیاد و رفتارهای پرخطر نیز پیش بینی شده است.

وی برگزاری اجرای ورزش‌های زورخانه ای، مسابقات دارت، همایش اتومبیلرانی و موتور سواری، مسابقات اسکیت سرعت، مسابقات کاراته، طناب کشی، کیک بوکسینگ، کبدی، تیراندازی و نمایش‌های شاد و مفرح را از دیگر برنامه‌های این کمیته اعلام کرد.

شیرکوند ادامه داد: خانه ورزش روستایی در روستای موسی آباد بختیاری در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد و چندین همایش کوهنوردی و طبیعت گردی برای جوانان مشتاق نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.
وی حضور در مراسم‌های پیش بینی شده ایام الله دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و اجرای حرکات نشاط آور ورزشی در این روز را حسن ختام برنامه‌های این کمیته دانست.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.