• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
1

عملکرد بازیکنانم برابر بلاروس رضایت‌بخش بود

  • کد خبر : 66320
  • 02 دی 1400 - 19:26
عملکرد بازیکنانم برابر بلاروس رضایت‌بخش بود
بام نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در دومین بازی دوستانه برابر بلاروس از عملکرد بازیکنان و به ویژه بازیکنان جوان تیم رضایت کامل دارم.

به گزارش بام نیوز، عباس هاشم پور دوشنبه‌شب پس از برد ۵ بر ۴ تیمش برابر تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: بلاروس از تیم‌های شایسته اروپایی است و برپایی اردوی مشترک ایران فرصتی مهیا کرده تا بازیکنان جوان بتوانند برابر این تیم توانمندی‌های خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: ایران در بازی های دوستانه برابر بلاروس در هر بازی با یک استراتژی خاص وارد میدان می شود که استراتژی مهم و مشترک در هر سه بازی میدان دادن به جوانانی است که تاکنون موفق به ارائه توانمندی خود نشدند.

هاشم پور ادامه داد: در بازی امشب با وجود تمرکز بر استفاده از ظرفیت بازیکنان جوان، مسلم مسیگر، محمد احمدزاده و مصطفی کیانی نیز به ترکیب اضافه شدند که کیانی به دلیل مصدومیت نتوانست دقایق زیادی در میدان باشد.

وی عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی تورنمنتی بین المللی نیز در کیش پیش رو دارد که تاریخ برگزاری آن هنوز مشخص نشده است.

هاشم‌پور یادآورشد: با میزبانی خوب مردم و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی هیات فوتبال بوشهر هرگاه وارد این شهر شدیم انرژی خوبی گرفتیم که این انرژی مثبت به برگزاری هر چه مطلوب‌تر تیم ملی فوتبال ساحلی کمک وافری می‌کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی نیز گفت: خدا را شاکرم که با برد برابر بلاروس توانستیم دل مردم ایران و به ویژه بوشهری‌ها به عنوان میزبان این رقابت‌ها را شاد کنیم.

محمد احمدزاده افزود: در این بازی‌ها مهم‌ترین رویکرد دستیابی به اهداف تعیین شده از سوی کادر فنی است که این مهم با نمایش خوب بازیکنان جوان تاکنون به خوبی محقق شده است.

وی ادامه داد: تیم بلاروس همواره در رنکینگ به عنوان تیم سوم و چهارم اروپا مطرح بوده و از این حیث می‌تواند حریف تدارکاتی خوبی برای بازیکنان جوان ایران باشد.

احمدزاده ادامه داد: امیدوارم با روند خوب پیش گرفته شده برای تیم ملی فوتبال ساحلی بتوانیم دوباره به جایگاه شایسته‌ای در فوتبال ساحلی دنیا دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: هر چقدر تیم‌ها در لیگ برتر پرقدرت‌تر ظاهر شوند این مهم بدون شک به موفقیت آینده تیم ملی نیز کمک بیشتری خواهد کرد که امیدوارم با ساز و کار مناسب زمینه برای برگزاری هر چه شایسته‌تر لیگ برتر فوتبال ساحلی محقق شود.

تیم فوتبال ساحلی ایران در قالب اردوی آمادگی مشترک خود با بلاروس تاکنون دو دیدار برابر این تیم برگزار کرده است که در هر ۲ دیدار موفق به کسب پیروزی شده است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=66320

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.