• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24678
3

استکی: حقمان بیش از یک مدال بود؛ باید به مافیای بوکس جهان نفوذ کنیم

  • کد خبر : 61418
  • 13 آبان 1400 - 2:35
استکی: حقمان بیش از یک مدال بود؛ باید به مافیای بوکس جهان نفوذ کنیم
بام نیوز: سرمربی تیم ملی بوکس با تمجید از عملکرد شاگردانش در مسابقات جهانی صربستان، گفت: حقمان بیش از یک مدال بود. برای اینکه اینگونه گرفتار ناداوری نشویم باید در بین تصمیم‌گیرندگان و مافیای بوکس جهان نفوذ کنیم.

به گزارش بام نیوز: «علیرضا استکی»‌ روز چهارشنبه در خصوص تاریخ‌سازی تیمش در مسابقات جهانی صربستان و کسب نخستین مدال بوکس ایران در ادوار مختلف مسابقات جهانی، اظهار داشت: تا اینجا ۱۰ پیروزی داشتیم و مدال «دانیال شه بخش» هم قطعی شد. اما حداقل حقمان رسیدن به ۱۶ پیروزی و ۲ مدال بود.

وی در خصوص عملکرد درخشان شه‌بخش، اظهار داشت: او سَبک و روش خاصی دارد و برای تمامی حریفان مشکل‌ساز می‌شود. شه‌بخش سزاوار این مدال بود و اگر به حاشیه نرود و افرادی که کنار او هستند این قهرمان را راحت بگذارند، حداقل تا پنج سال دیگر در آسیا، جهان و المپیک مدال‌آوری خواهد کرد.

استکی با اشاره به آسیب‌دیدگی شدید شه‌بخش در مبارزه برابر نماینده لیتوانی، عنوان کرد: متاسفانه عصب چشم او درگیر شده و در حال مشورت با پزشکان هستیم تا برای آینده او اتفاقی رخ ندهد. دانیال می‌خواهد در نیمه‌نهایی مبارزه کند اما شرایط خوبی ندارد و باید ببینیم پزشکان چه نظری می‌دهند.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد ناداوری واضح در مبارزه میثم قشلاقی با حریفی از بلاروس، گفت: واقعا حق او را پایمال کردند. قشلاقی بدون تردید به مدال طلا می‌رسید. متاسفانه در فاصله چند ماه مدال طلای آسیا و جهان او را با ناداوری گرفتند.همچنین «اشکان رضایی» نیز شایسته مدال بود که در مبارزه او با نماینده اسکاتلند هم تصمیمات داوری به ضرر ما شد.

وی در خصوص اینکه به‌نظر می‌رسید مسابقات جهانی امسال با اشتباهات کمتر داوری همراه باشد، گفت: تا مرحله یک‌شانزدهم نهایی مشکلی نبود اما مربی ازبکستان حرف جالبی زد و گفت که باید منتظر اشتباهات از فردا باشیم که همین اتفاق افتاد و متاسفانه در سه مبارزه، گریبان تیم ایران را گرفت.

استکی اظهار داشت: جوایز نقدی خوبی که برای این مسابقات در نظر گرفتند، موجب شد تا تمام بوکسورهای مطرح جهان در صربستان حاضر شوند و انصافا مبرزات جانانه‌ای را شاهد باشیم.

وی در خصوص اینکه بوکس در خطر حذف از المپیک پاریس قراردارد و اتفاقات پیکارهای جهانی صربستان می‌تواند برای این رشته مشکل‌ساز شود، گفت: واقعا نمی‌دانم و شاید دلیل این اتفاقات عجیب این است که می‌خواهند بوکس از المپیک حذف شود. با این داوری‌های و مشکلاتی که وجود دارد هیچ چیز بعید نیست.

سرمربی تیم ملی ایران، گفت: در تیم ما از سجاد محمدپور تا پوریا امیری همگی خوب بودند. اما دیگر من به‌عنوان سرمربی نمی‌توانم با همه بجنگم.

وی افزود: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون باید دیپلماسی داشته و لابی کنند تا حقمان پایمال نشود.

استکی ادامه داد:‌ برای اینکه حقمان از بین نرود باید بین تصمیم‌گیرندگان و مافیای بوکس جهان نفوذ کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.