• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
2

آقاسیدی دوباره سکان هدایت کوهنوردی آذربایجان‌شرقی را در دست گرفت

  • کد خبر : 77683
  • 07 مرداد 1401 - 14:58
آقاسیدی دوباره سکان هدایت کوهنوردی آذربایجان‌شرقی را در دست گرفت
بام: رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان‌شرقی برای ۴ سال آینده انتخاب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بام و به نقل از آناج، مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان‌شرقی امروز (پنجشنبه) به ریاست «حسین زارعی» رئیس فدراسیون و با حضور «حبیب ستوده‌نژاد» مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار شد.

در این مجمع، دو کاندیدا برای تصدی پست ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان رقابت کردند که درنهایت میرعلی آقاسیدی با کسب ۱۹ رای اعتماد اعضای مجمع را جلب نموده و به مدت ۴ سال سکان هدایت این هیأت را به دست گرفت.

آقاسیدی که مربی کوهنوردی و صخره‌نوردی است، پیش از این نیز به مدت ۴ سال رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بود. وی معاون امداد و نجات سازمان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی است که در اکثر عملیات‌های امداد و نجات یخ، برف، کوهستان، غار و جاده حضور داشته است.

حسین زارعی، رئیس مجمع انتخاباتی با قدردانی از زحمات عظیم قیچی‌ساز و محمد علیپور در آماده‌سازی مقدمات برگزاری مجمع، اظهار داشت: آذربایجان شرقی، بدون اغراق یکی از قطب‌های هیمالیانوردی کشور است و قهرمانان ورزشی این رشته نیازمند حمایت فدراسیون و اداره کل هستند تا برای صعودهای بعدی‌شان آسوده خاطر باشند.

وی افزود: علاوه بر رشته‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی، رشته اسکای رانینگ نیز در استان آذربایجان‌شرقی قهرمانانی همچون صابر چرخی دارد که راه را برای سایرین هموارتر کرده است. البته تعدد مسابقات ملی و بین‌المللی در پیشرفت این رشته در کشور و استان‌ها بسیار موثر است.

گفتنی است، در جلسه مجمع انتخاباتی، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اهدای لوح از محمد علیپور، عظیم قیچی‌ساز و میرعلی آقاسیدی به پاس خدماتشان در دوره تصدی سرپرستی و ریاست هیأت کوهنوردی تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77683
  • ارسال توسط :
  • منبع : شبکه اطلاع رسانی راه دانا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.