• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
0

از الگوهای برتر عفاف و حجاب جامعه ورزش استان بوشهر تجلیل شد

  • کد خبر : 77106
  • 25 تیر 1401 - 15:31
از الگوهای برتر عفاف و حجاب جامعه ورزش استان بوشهر تجلیل شد
بام: همزمان با ایام دهه ی امامت و ولایت در آیینی با حضور استاندار بوشهر، معاونین، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین حضور گسترده و پرشور ورزشکاران از الگوهای برتر عفاف و حجاب جامعه ورزش استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بام، همزمان با ایام دهه ی امامت و ولایت در آیینی با حضور استاندار بوشهر، معاونین، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین حضور گسترده و پرشور ورزشکاران از الگوهای برتر عفاف و حجاب جامعه ورزش استان تجلیل شد.
استاندار بوشهر در این نشست استان بوشهر را یکی از استان های برتر در موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و افزود: بانوان استان در همه زمینه ها الگو و نمونه هستند و در ورزش نیز این مهم نمایان است.
احمد محمدی زاده افزود: با تاکید آیت الله رئیسی رییس جمهور مردمی و با تلاش های تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی، آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر،آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در خبرگان رهبری و مدیران دستگاه های اجرایی در قالب مسولیت های اجتماعی وزارت نفت، مبلغ ۱۳۷۷ میلیارد تومان بودجه مصوب به استان بوشهر تخصیص یافت.
وی اضافه کرد: امسال کمک خوبی از این بودجه به ورزش استان و تیم های حاضر درلیگ های کشوری خواهد شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در همایش حجاب و عفاف از حمایت های استاندار بوشهر از ورزش استان بوشهر قدردانی کرد.
کمال صالح احمدی گفت: الگوی های حجاب و عفاف یکی از اولویت های جامعه ورزش استان است و باعث غرور و افتخار است وقتی بانوان ورزشکار در میادین بین المللی با حجاب اسلامی پرچم ایران را به اهتراز در آوردند.
وی افزود: مسائل فرهنگی همواره در کنار ورزش مورد توجه بوده است و ما نیز با جدیت رعایت مسایل فرهنگی و تشویق و ترغیب جامعه به سوی برنامه های فرهنگی و ورزش را دنبال می‌کنیم.خوشحالیم که در همه ی برنامه های فرهنگی جامعه ی ورزش استان را پیش قدم و فعال میبینیم.
این آیین شب گذشته همراه با جشن دهه امامت و ولایت به همت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و با همکاری هیات‌های ورزشی و سمن‌های جوان در مجموعه فرهنگی مدرسه تاریخی سعادت بوشهر برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77106
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.