• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
2

امدادرسانی ۱۹ ساعته نیروهای هلال احمر کرمان در حوادث کوهستان

  • کد خبر : 44397
  • 19 خرداد 1400 - 22:19
امدادرسانی ۱۹ ساعته نیروهای هلال احمر کرمان در حوادث کوهستان
انجمن پزشکی کوهستان ایران: معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان در شامگاه یکشنبه 16 خرداد از امدادرسانی 19 ساعته نیروهای امدادی در حوادث کوهستانی در شهرستان های کرمان و رفسنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ محمد امیرخانی در شامگاه یکشنبه ۱۶ خردادماه با اشاره به وقوع ۲ حادثه کوهستانی در شهرستان های کرمان و رفسنجان گفت: بلافاصله چهار تیم به محل های حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به وقوع حادثه اول در خصوص مفقود شدن فردی در کوه های فوسک که برای جمع آوری گیاهان دارویی به این منطقه عزیمت کرده بود، گفت: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر کوهستان کرمان در ساعت ۹ صبح به محل حادثه اعزام و پس از ۱۳ ساعت جستجو فرد مفقود شده را با هماهنگی‌ نیروی انتظامی به دامنه کوه انتقال دادند.
وی با اشاره به پایان این عملیات در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شامگاه یکشنبه ۱۶ خرداد خاطرنشان کرد: این فرد به مدت ۷۲ ساعت در کوه های فوسک کوهپایه سرگردان و مفقود شده بود که همراهان وی پس از ۷۲ ساعت از جمعیت هلال احمر درخواست کمک کردند.

امیرخانی در ادامه با اشاره به وقوع حادثه دوم در محل دره راگه در شهرستان رفسنجان تصریح کرد: در پی مصدومیت فردی در ناحیه ساق پا در محل مذکور بلافاصله دو تیم امدادونجات از جمعیت هلال احمر شهرستان با همراهی عوامل اورژانس در ساعت ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: نیروهای امدادی پس از ۶ ساعت تلاش موفق شدند مصدوم را از طریق بسکت فیکس و به محل آمبولانس اورژانس انتقال دهند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=44397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.