• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24664
1

بارش‌ها تا صبح دوشنبه ادامه دارد/ احتمال سقوط بهمن در نقاط کوهستانی تهران

  • کد خبر : 70923
  • 02 اسفند 1400 - 23:47
بارش‌ها تا صبح دوشنبه ادامه دارد/ احتمال سقوط بهمن در نقاط کوهستانی تهران
بام نیوز: مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به بارش باران، برف و کولاک و محدودیت تردد در جاده‌های کوهستانی که تا دوشنبه ادامه دارد، گفت: باتوجه به احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد، توصیه می‌شود از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود.

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز در تهران اظهار کرد: وضعیت جوی استان تهران با توجه به داده‌های هواشناسی، با نفوذ سامانه بارشی شب گذشته، تا صبح دوشنبه در مناطق جنوبی و مرکزی بارش باران، در نواحی شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات بارش برف، مه و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به لغزندگی معابر و جاده‌ها و کاهش دید افقی، محدودیت تردد در جاده‌های کوهستانی و احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد توصیه می‌شود علاوه بر احتیاط در تردد درون شهری و جاده‌ای به ویژه جاده‌های کوهستانی و همراه داشتن زنجیر چرخ، از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز شود.

 مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: برای روز دوشنبه شاهد آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید به خصوص در نواحی غرب و نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

جلالی ادامه داد: به علت وزش باد شدید احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به گلخانه‌ها و سقوط اجسام وجود دارد که لازم است سازه ها را محکم کرده و از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک خودداری شود.

وی تصریح کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری مورد انتظار است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.