• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی فدراسیون رزمی به دنبال مالکیت یک ساختمان در آزادی

  • کد خبر : 25937
  • 25 بهمن 1399 - 18:37
بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی فدراسیون رزمی به دنبال مالکیت یک ساختمان در آزادی
بام نیوز: فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی به دنبال این است با ساخت زمین خود در استادیوم آزادی مستقل شود

به گزارش خبرنگار بام نیوز، در جریان بازدید از فدراسیون‌های ورزشی، بازدیدی هم از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی داشت.

یوسف بهتری در این بازدید گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات فدراسیون رزمی داشت و در ادامه اظهار داشت: ستاد بازی‌های داخل سالن را تشکیل دادیم هر چند این بازی‌ها به تعویق افتاد اما ما قهرمانان سالهای گذشته را جمع کردیم. در صورت برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی گفت: ما کلا مستاجر هستیم. ۹۹۶ متر زمین در استادیوم گرفته‌ایم و از نوبخت قول گرفتیم ۴ میلیارد به ما بدهند تا بتوانیم ساختمانی برای خودمان داشته باشیم‌.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم در بازدید از این فدراسیون، خاطرنشان کرد: فدراسیون رزمی بسیار مهم است و در جامعه ایرانی جذابیت و مخاطب ویژه‌ای دارد. بهتری سابقه دارد و در کار خود جدی است، من ارزیابی مثبتی از آینده این رشته دارم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و کمیته کمک خود را خواهد داشت. حضور فعال در بازی‌های آسیایی بسیار مهم است و باید تقویت شود. این فدراسیون باید بیشتر دیده شود همان طور که در بازی‌های آسیایی دیدیم اندونزی با پنجاک سیلات چه مقامی کسب کرد. البته تداخلی بین انجمن‌های رزمی و ورزشی وجود دارد که قابل حل است. حضور این فدراسیون در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ باید با حداکثر ظرفیت باشد چرا که این انجمن‌ها می‌توانند جایگاه ما را جابه جا کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در خصوص کمک‌های مالی هم امسال و هم سال آینده با برنامه‌هایی که ارائه خواهد شد اعتبارات خوبی را به فدراسیون رزمی اختصاص خواهیم داد. در مجموع تا پایان امسال ۵۰ میلیارد تومان به فدراسیون‌ها کمک مستقیم خواهیم داشت. سال بعد هم با برنامه‌ریزی که داشتیم اگر بودجه ما در مجلس تصویب شود، فدراسیون‌ها هم افزایش بودجه را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.