• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
3

باشگاه ویرا پیشرو در برگزاری دوره های آموزشی

  • کد خبر : 54399
  • 29 شهریور 1400 - 19:05
باشگاه ویرا پیشرو در برگزاری دوره های آموزشی
بام نیوز: برگزاری کارگاه های آموزشی توسط باشگاه ها

مهدی اقدصی در گفتگو با بام نیوز اظهار داشت: به همت باشگاه ورزشی ویرا از فعالترین باشگاه های شهرستان دشتستان یک دوره آموزشی تخصصی جی پی اس تحت نظارت فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی برگزار نمود.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی دشتستان تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی جی پی اس و اهمیت جهت یابی در طبیعت بر کسی پوشیده نیست، توانمندی در یافتن کم خطر ترین و مناسبترین راهها که پیشتر به ثبت رسیده، امکان پیمایش مناطق بکر و ناشناخته بدون هراس از گم کردن راه صعود قلل دور دست بدون نیاز به حضور راهنمایان محلی و … تماما” از موهبتهایی است که ابزار و لوازم پیشرفته ناوبری و در راس آنها موقعیت یاب جهانی جی پی اس در اختیار ما نهاده است.

وی ادامه داد : فدراسیون کوه نوردی، دوره های کارآموزی را برای آشنایی بیشتر با اصول کوه نوردی و افزایش مهارت کوه نوردان طراحی نموده که کارگاه آموزشی کار با GPS، به منظور پاسخگویی به یکی از ضروری ترین نیازهای کوهنوردان و طبیعت گردان در تعامل با طبیعت و محیط کوهستان و همچنین ارتقاء توان آنها در هدایت و سرپرستی گروه، طراحی و به اجرا در می آید. پیش نیاز شرکت در این کارگاه ، گذراندن کارگاه نقشه خوانی و کارباقطب نما می باشد.

در پایان ابراز داشت: مطابق برنامه از پیش اعلام شده کمیته آموزش باشگاه ویرا برازجان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان و هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دشتستان در تاریخ ۲۵ لغایت ۲۶ شهریورماه کارگاه آموزشی کار با دستگاه جی پی اس به مدرسی استاد قادری از مدرسین رسمی فدراسیون کوهنوردی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=54399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.