• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

بدترین رفتارهایی که از یک همنورد سرمی‌زند

  • کد خبر : 18234
  • 23 دی 1399 - 12:10
بدترین رفتارهایی که از یک همنورد سرمی‌زند
گروه آموزشی بام نیوز:گاهی اوقات، دلیلی برای وجود یک وسیله در جایی وجود دارد. جا به جا کردن وسایلی که متعلق به شما نیست راه خوبی برای رنجاندن هم کمپی هایتان خواهد بود.

گروه آموزشی بام نیوز،مطلبی را در خصوص بترین رفتارهایی که از یک همنورد سرمی‌زند منتشر نمود:

 

طبیعت گردی با دیگران واقعا خوش می‌گذرد – به شرطی که از همنوردتان خطاهای فاحش زیر سرنزند.

 

 

بی خیالی

 

می توان گفت که این چنین شخصی قطعا طاقت فرسا ترین نوع همنورد است. او هر بهانه‌ای را پیدا می کند که از کارهای کمپ شانه خالی کند کارهایی مثل: برپا کردن و جمع کردن چادر، آویزان کردن غذا، تهیه آب، جمع کردن هیزم، آشپزی، شستن ظرفها .

این شخص نباشید!

 

 

خر و پف

 

اگر مستعد به خرخر کردن هستید، تعداد زیادی نوار بینی همراه ببرید و حتما هم‌چادری های خود را قبل از سفر از این موضوع آگاه کنید (تا بتوانند گوش گیر همراه بیاورند). اگر این کارها را نکنید شاید مجبور شوید بیرون از چادر بخوابید.

 

 

قرض گرفتن

 

یه مشت آجیل از اینجا، نصف قالب شکلات از آنجا. تا به خودتان بیایید می‌بینید، اسنک‌هایی که با دقت جیره‌بندی و بسته‌بندی کرده‌اید تقریبا تمام شده آن هم به لطف شخصی که به اندازه کافی تغذیه نیاورده و دائم از شما قرض می‌گیرد. قبل از حرکت گروه را توجیه کنید که هرکس مسئول تامین غذای خودش است.

 

سرآشپز میکروبی

 

خوبی این شخص است که برای تمام گروه آشپزی می کند ، اما خواهشا قبل از دست زدن به غذا دستهایتان را تمیز کنید. و نکته خیلی مهم اینکه غذاهای جمعی و چیزهایی مثل آجیل را در دست اشخاص بریزید نه اینکه هرکس دستش را داخل ظرف آجیل فرو کند.

 

جا به جا کردن وسایل

 

گاهی اوقات، دلیلی برای وجود یک وسیله در جایی وجود دارد. جا به جا کردن وسایلی که متعلق به شما نیست راه خوبی برای رنجاندن هم کمپی هایتان خواهد بود.

 

 

تکان خورن زیاد در کیسه خواب👀

 

راحت خوابیدن در کیسه خواب می تواند سخت باشد. روی شکم بخوابم؟ به پهلو بخوابم؟ دست ها رو چکار کنم؟ اگر نیمی از شب را بیدارید و صرف از این پهلو به آن پهلو شدن می کنید قطعا کار اشتباهی است.

یک حالت را انتخاب کنید و به همان پایبند باشید.

 

 

همیشه نگران

 

پس از اینکه بارها از شما می خواهند مطمئن شوید که آتش خاموش شده یا نه . شروع می کنند گشتن تمام جیب‌های کوله برای اطمینان از اینکه کلیدهایشان را فراموش نکرده باشند. یکهو به این فکر می‌افتند که اجاق را در خانه خاموش کرده اند یا نه !

 

کمال گرا

 

شب شده و بالاخره خود را به کمپ رسانده اید . اما همنوردتان دست از موشکافی و خرده گیری برنمی‌دارد. گیر دادن به شیب سطح و یا سفتی زمین.

گاهی اوقات «عالی بودن» واقعا دشمن «خوب بودن» است.

 

 

نزدیک شدن زیاد

 

همه عاشق در آغوش کشیدن و ناز و نوازش هستند، درسته؟ خیر. نزدیک نشو رفیق!

 

دائم در حال خوردن

 

وقتی با کسی که دائم در حال خوردن است در یک چادر چپانده می شوید همه چیز پر تنش است.

خوردن و صدای جویدن این شخص ، خواب زیبایتان را مختل می کند ؟ صدای باز کردن اسمارتیز و بیرون کشیدن آنها از بین وسائل هم آزار دهنده است؟

بدتر از همه اینکه خرس ها هم عاشق این خوردنی ها هستند. به جز در سرمای زمستان، غذا را به هر قیمتی شده خارج از چادر نگه دارید.

 

شب چراغ

 

مهم نیست که چقدر ضروریست تا بلند شوید و نرم کننده لبتان را استفاده کنید. روشن کردن چراغ پیشانی درون چادر و نیمه شب اصلا باحال نیست!

 

به فاصله کم حرکت کردن

 

در بزرگراهها از این کار بیزاریم و در مسیر هم می تواند به همان اندازه استرس آور باشد. بین شما و نفر جلویی باید چند گام فاصله باشد – طبیعت‌گردی هم برای هردوی شما آرامش بخش‌تر است.

 

 

گرفتن بهترین سمت چادر

 

قطعا یک سمت چادر بهتر است و آن هم سمت در است. هرشب به هم‌چادریتان عوض کردن جا را پیشنهاد دهید.تا بهترین دسترسی را تصرف نکرده باشید.

 

تکنوازی

 

شعار «همه برای یکی، یکی برای همه » برای این شخص نا آشناست چون هرکاری را برای یک نفر انجام می‌دهد.

فقط برای یک بطری آب فیلتر می‌کنید؟ تمیز کردن یک ظرف؟ فقط یک تخم مرغ آماده کرده‌اید؟

این روش برای یافتن دوست های بیشتر راه خوبی نیست.

 

نامرتبی

فقط دوساعت در کمپ بوده اید اما انگار گردبادی رخ داده. با ملایمت به همراهتان اشاره کنید که وسایل و ابزار وقتی که اینطرف و آنطرف پرتاب شوند پیدا کردنشان سخت می شود و به آسانی گم می‌شوند.

 

آتش بازی

 

این شخص انسانی تک بعدی است که تماما درگیر روشن کردن آتش ، رسیدگی به آتش، سوزاندن چیزهای بیشتر روی آتش و خب … همش همین. آروم بگیر رفیق!

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=18234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.