• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

بررسی نهایی شاخص‌های بودجه توسعه اعتبارات ۱۴۰۰فدراسیون‌های ورزشی

  • کد خبر : 22239
  • 12 بهمن 1399 - 17:41
بررسی نهایی شاخص‌های بودجه توسعه اعتبارات ۱۴۰۰فدراسیون‌های ورزشی
بام نیوز: نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با بررسی نهایی شاخص‌های بودجه توسعه اعتبارات ۱۴۰۰فدراسیون‌های ورزشی همراه بود.

به گزارش خبرنگاربام نیوز، هفتاد و هفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری، اعضای هیئت اجرایی و دیگر مدعوین در سالن شماره دو کمیته ملی المپیک در خصوص بررسی نهایی شاخص‌های بودجه توسعه اعتبارات ۱۴۰۰فدراسیون‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام عزیز  از روسای فدراسیون‌ها و اعضای مجمع عمومی کمیته و بیانات دلگرم کننده وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمود.

سپس با توجه به مصوب چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در خصوص تصویب کلیات شاخص‌ها، بررسی و اجزای آن در نشست فوق العاده امروز هیئت اجرایی با حضور روسای فدراسیون‌های والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تکواندو، سه گانه، گلف و کبدی و سجادی سرپرست کاوران اعزامی به المپیک توکیو و قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و اخذ پیشنهادات و نظرات روسای فدراسیون‌های حاضر و اعضای هیئت اجرایی مقرر شد کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ضمن لحاظ نمودن پیشنهادات ارائه شده در جلسه فوق العاده بعدی هیئت اجرایی با ترکیب افراد حاضر در این نشست، شاخص‌های نهایی تعیین گردد.

همچنین در جلسه امروز هیئت اجرایی از خدمات خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری با اهدا لوح سپاس قدردانی بعمل آمد و از سوی اعضای هیئت اجرایی با پیشنهاد کمک‌های مادی و غیر مادی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌هایی که روز گذشته مورد بازدید صالحی امیری، اعضای هیئت اجرایی و هیئت همراه قرار گرفته‌اند موافقت شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.