• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
0

آغاز فستیوال زیر ۱۲ سال فولاد مبارکه اصفهان در شهر عالیشهر

  • کد خبر : 88496
  • 27 شهریور 1402 - 11:02
آغاز فستیوال زیر ۱۲ سال فولاد مبارکه اصفهان در شهر عالیشهر
بام: این فستیوال از ساعت ۱۷ در چهار زمین مختلف در قالب تیم های متعدد و در حضور استعداد یابی های فولاد مبارکه اصفهان روبروی هم صف آرایی کردند. 

به گزارش خبرنگار بام،  یکشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد عالیشهر شاهد آغاز فستیوال زیر ۱۲ سال فولاد مبارک اصفهان به میزبانی مدرسه فوتبال سپاهان عالیشهر با شرکت ۸ تیم از استان های ‌ خوزستان. استان فارس. کهگیلویه و بویر احمد‌. استان هرمزگان و استان بوشهر در شهر و دانشگاه ازاد عالیشهر برگزار شد.

این فستیوال از ساعت ۱۷ در چهار زمین مختلف در قالب تیم های متعدد و در حضور استعداد یابی های فولاد مبارکه اصفهان روبروی هم صف آرایی کردند.

علی مرادی موسس باشگاه سپاهان عالیشهر در مورد این میزبانی گفت: با توجه به اینکه ما مدت یکسال است که مدرسه سپاهان عالیشهر، زیر نظر فولاد مبارکه اصفهان به عنوان برادر خونده گی قرار دادی به ثبت رسانیدیم، که بتوانیم در منطقه جنوب تنها تیمی باشیم که می‌توانیم میزبان تیم های مدارس فوتبال جهت استعدادیابی فوتبال آموزان رده های مختلف سنی باشیم.

وی افزود: بهرحال با درخواست باشگاه سپاهان عالیشهر، از فولاد سپاهان مبارکه اصفهان، جهت میزبانی رده سنی زیر ۱۲ موافقت شد، که در اواخر شهریور ماه امسال که الان شاهد آن هستیم، میزبانی مدارس فوتبال ۸ تیم از استان های مختلف در زمین دانشگاه آزاد عالیشهر باشیم‌.

مرادی اشاره کرد؛ خدا را شاکریم هستیم که توانستیم سومین فستیوال فولاد سپاهان مبارکه اصفهان را در این شهر برگزار کنیم، که دو تای فستیوال قبلی که زیر رده سنی ۱۴ سال بود در جزیره کیش و دومین فستیوال نیز در شهرستان یاسوج و در رده سنی زیر ۱۱ سال برگزار گردید و سومین فستیوال نیز، که امروز برگزار شد، در شهر زیبای عالیشهر برگزار شده که واقعا جای بسی خرسندی است که بتوانیم شاهد شکوفایی و کشف استعدادهای جدیدی در این رده سنی باشیم، و باز خدا را شاکریم که به نحو احسن این فستیوال برگزار شده که همگی احساس رضایت خوبی داشتند.

در پایان گفت: جا دارد از تمامی کادر فنی باشگاه خودم و همچنین استعدادیاب های سماهان اصفهان. سرپرست باشگاه، تدارکات و کلیه تیم های شرکت کنندگان تقدیر و تشکر میکنم که به دعوت ما لبیک گفتند و همچنین از خبرنگاران و رسانه ملی و سایت ورزشی عالیشهر و شهر چغادک و بوشهر کمال تشکر را دارم که در این مورد با ما همکاری کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.