• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
1

برگزاری اولین دوره مسابقات تکواندو ساحلی در بوشهر

  • کد خبر : 83506
  • 16 بهمن 1401 - 0:51
برگزاری اولین دوره مسابقات تکواندو ساحلی در بوشهر
بام: اولین دوره مسابقات آزاد تکواندو ساحلی آقایان به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

به گزارش بام ؛ سعید حکمت آرا دبیر هیات تکواندو استان بوشهر، با اشاره به برگزاری این رقابت ها، اظهارکرد: این مسابقات برای اولین بار در کشور و طبق قوانین و تجهیزات الکترونیک روز دنیا بر روی شیاپجانگ در فضای باز کنار ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس برگزار می شود.

وی گفت : اولین دوره مسابقات تکواندو ساحلی قهرمانی استان بوشهر در رشته کیوروگی بمناسبت دهه مبارک فجر رده سنی متولدین ۸۴/۱۰/۱۰ به پایین در تاریخ ۲۰ بهمن ماه در زمین فوتبال ساحلی بوشهر با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر برگزار می شود.

دبیر هیات تکواندو استان بوشهر بیان کرد: این مسابقات در ۴ وزن المپیکی برگزار می شود و هزینه ثبت نام هر نفر یکصد و پنجاه هزار تومان واریزی به حساب هیات تکواندو استان می باشد.

وی در خصوص چگونگی ثبت نام افزود : کارت بیمه ورزشی و پرینت بانک اطلاعات شرکت کنندگان الزامی می باشد و جهت هرگونه اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۰۹۳۶۴۸۱۴۹۳۵ استاد خنسیر تماس حاصل نمایید.

حکمت آرا در پایان گفت: امیدوارم مسابقات خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم در سال های آینده هم چنین رقابت هایی را برگزار کنیم تا علاقه مندان به تکواندو در این رقابت ها حضور پیدا کنند ، همچنین به نفرات برتر این مسابقات جوایز نقدی اهدا می گردد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=83506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.