• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
1

بلادی: توقع زیادی از شاگردانم نداشتم/ مقابل پرسپولیس هدفمان فقط دفاع نبود

  • کد خبر : 66150
  • 30 آذر 1400 - 2:47
بلادی: توقع زیادی از شاگردانم نداشتم/ مقابل پرسپولیس هدفمان فقط دفاع نبود
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: توقع زیادی از شاگردانم نداشتم، بالاخره پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است و از زحمات شاگردانم تشکر می‌کنم.

به گزارش بام نیوز، میلاد بلادی پس از شکست ۴ بر صفر تیم ویستاتوربین مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بالاخره پرسپولیس است و تیم قابل احترامی است. بازیکنان ما تجربه کافی نداشتند. از برخی بازیکنان استفاده کردیم که قبلاً زیاد بازی نکرده بودند. توقع زیادی از شاگردانم نداشتم. بالاخره پرسپولیس تیمی حرفه‌ای است. از زحمات شاگردانم تشکر می‌کنم.

وی درباره اینکه برخی هواداران توقع داشتند بازی به وقت اضافه کشید شود، گفت: قطعاً برای این کار باید دفاعی بازی می‌کردیم و چشم به ضدحملات داشتیم. در دقایقی از بازی خوب بودیم. شاید جو ورزشگاه آزادی برخی از بازیکنان ما را گرفته بود. پرسپولیس هم تعویض‌های خوبی انجام داد. بعد از گل اول شیرازه تیم ما از هم پاشید. انتظار بیشتری از بازیکنان خودم نداشتم و به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

بلادی در پاسخ به این سوال که متولد چه سالی است، گفت: من متولد سال ۶۵ هستم، اما به همراه این تیم از لیگ سه به لیگ دو و لیگ یک صعود کردیم. مدیران باشگاه هم لطف داشتند و به همکاری با من در لیگ یک هم ادامه دادند.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین گفت: بازی خوبی بود. به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها تیم شایسته‌ای هستند و بازیکنان و کادر فنی قابل احترامی دارند. همیشه باید حریفان را آنالیز کرد، اما پس از آن باید بازیکنان خوبی هم در اختیار داشت. شاگردانم تا حدود دقیقه ۶۰ خواسته ما را اجرا کردند، اما از آن به بعد بحث تجربه وارد شد. برخی بازیکنان خودشان را باختند و خللی در خط دفاعی ما ایجاد شد. پرسپولیس مهره‌های توانمندی دارد و نتیجه‌ای که رقم خورد را دوست نداشتیم، اما بازیکنان ما با ثبت این نتیجه خودشان را باختند.

وی در مورد عملکرد تیم داوری در این بازی، خاطرنشان کرد: داوری ایرادی نداشت، اما روی گل‌هایی که خوردیم حرف دارم. یک گل کمک داور جا ماند و یک گل هم خطا بود، اما نمی‌توان ایراد گرفت و شاید زاویه دید ما هم متفاوت بود. در کل مشکل خاصی وجود نداشت.

بلادی عنوان کرد: از مدیران مجموعه خود باید تقدیر و تشکر کنم. در شرایطی که همه فوتبال تهران را تنها گذاشته‌اند فقط سایپا و ویستاتوربین مانده‌اند. در گذشته بسیار بازیکن تولید می‌شد و حتی لژیونر هم می‌شدند. اکثر بازیکنان ما از لیگ ۳ با ما بودند و با حمایت به این سطح رسیدند. امروز از بازیکنانی استفاده کردیم که حتی در لیگ یک هم برای ما بازی نکرده بودند، اما به آنها میدان دادیم تا دیده شوند و شرایط بازی در آزادی را تجربه کنند. از شاگردانم توقع زیادی نداشتم.

سرمربی تیم فوتبال ویستاتوربین درمورد سابقه حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: من در سال ۸۸ دستیار مرحوم میناوند در تیم نونهالان پرسپولیس بودم که انصاری‌فرد هم مدیرعامل این تیم بود. دو دوره هم با حبیب کاشانی کار کردم و در مجموع ۳-۴ سال در پرسپولیس بودم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش جسورتر از تیم نود ارومیه بازی کرد، گفت: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس هم شرایط خاصی خودش را دارد. ما تیم لیگ یکی هستیم و هدف‌مان فقط دفاع نبود و به فکر ضدحمله هم بودیم. فوتبال قانون نانوشته است و گاهی با یک گل تیمی که تجربه زیادی ندارد بهم می‌ریزد. بازی نباید ۴ بر صفر می‌شد، اما شاگردانم خودشان را باختند و این نتیجه رقم خورد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=66150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.