• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 24678
1

تفاهم انجمن پزشکی کوهستان ایران با پایگاه خبری بام نیوز

  • کد خبر : 22787
  • 15 بهمن 1399 - 21:58
تفاهم انجمن پزشکی کوهستان ایران با پایگاه خبری بام نیوز
بام نیوز: در این نشست صمیمی تاکید برهمکاری های دوسویه همچنین تلاش به جهت ارتقا سطح کیفی و کمی در حوزه رسانه صورت پذیرفت.

به گزارش بام نیوز، دکتر حمید مساعدیان در نشست هم اندیشی مدیر انجمن پزشکی کوهستان ایران و مدیر مسول پایگاه خبری بام نیوز اظهار داشت : این تفاهم در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی تولید محتوای رسانه ای در حوزه کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران صورت گرفت.

وی افزود: همگرایی و هم افزایی در حوزه رسانه میتواند در آگاهی بخشی عمومی ، ظرفیت سازی و توانمند سازی دو سویه نقش بسزایی داشته باشد.

مساعدیان تصریح کرد: انجمن پزشکی کوهستان ایران در سالیان گذشته تمام تلاش خود را در راستای انتشار اخبار این حوزه همچنین بالابردن توان علمی کوهنوردان نموده است و در تمام زمینه ها آمادگی دارد همکاری سازنده با همه بخش های تاثیر گذار بعمل آورد.

مدیر انجمن پزشکی کوهستان ایران خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های دوطرف در حوزه خبر و اطلاع رسانی میتواند یک شرایط جدیدی را در این حوزه رقم بزند.امیدوارم این همکاری در ادامه نتیجه مثبتی را برای جامعه کوهنوردی و صعود های ورزشی ایران در بر داشته باشد.

محمد رضا دشتی زاده مدیر مسئول پایگاه خبری بام نیوز در ادامه افزود: نقش رسانه در توسعه فرایند های عملی همچنین اطلاع رسانی و انتشار به موقع اخبار جزء جدایی ناپذیر هر فعالیتی می باشد که در حوزه کوهنوردی و صعود های ورزشی ایران علاوه بر موضوعات پیش گفته در پیشگیری از حوادث کوهستان نیز میتواند موثر باشد.

وی افزود: این همکاری سرآغاز یک حرکت رو به جلو خواهد بود .انجمن پزشکی کوهستان بدون شک از انجمن های نقش آفرین در حوزه های مختلف بوده است که با مدیریت توانمد دکترمساعدیان توانسته به بالا بردن توان علمی و دانش در حوزه کوهنوردی و صعودهای ورزشی  کمک کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=22787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.